UA : Кваліфікаційна робота: Стратегічні драйвери забезпечення
конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар»: 75 сторінок, 8 таблиць,
12 рисунків, 8 формул. Перелік посилань нараховує 40 найменувань.
Актуальність теми зумовлена станом ринкових змін сьогодення. Наразі,
для багатьох підприємств для того, щоб мати змогу забезпечити
конкурентоспроможність своєї компанії та своєї продукції не просто потрібно
виготовляти якісну продукцію, а слід вдосконалювати та впроваджувати
розвинені новітні технології. Новітні умови конкуренції та нові ринкові
перетворення актуалізують необхідність дослідження проблеми
конкурентоспроможності та необхідності підтримання стійких позицій
компаній в воєнних умовах та викликають необхідність посилити увагу до
зміни та розвитку стратегічних напрямів діяльності компаній.
Метою кваліфікаційної робити є висвітлення ефективних інструментів та
обґрунтування практичних рекомендацій щодо обрання основних стратегічних
напрямів забезпечення конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар».
EN : Qualification work: Strategic drivers of ensuring the competitiveness of the
"Hlibodar" group of companies: 75 pages, 8 tables, 12 figures, 8 formulas. The list of
links includes 40 names.
The topicality of the topic is determined by the state of market changes today.
Currently, for many enterprises, in order to be able to ensure the competitiveness of
their company and their products, it is not just necessary to manufacture quality
products, but to improve and implement the latest developed technologies. The latest
conditions of competition and new market transformations actualize the need to study
the problem of competitiveness and the need to maintain stable positions of
companies in wartime conditions and cause the need to increase attention to the
change and development of the strategic directions of the companies' activities.
The purpose of the qualification is to highlight effective tools and substantiate
practical recommendations regarding the selection of the main strategic directions for
ensuring the competitiveness of the "Hlibodar" group of companies.