UA : Кваліфікаційна робота: 107 сторінок, 18 таблиць, 2 рисунки, Перелік
посилань нараховує 102 найменування.
Актуальність теми визначається тим, що в умовах нестабільної
економічної ситуації, військовою агресією РФ, велика увага в банківському
секторі має приділятися підтримці конкурентоспроможності кредитних
послуг Саме ця нестабільність спонукає банки постійно моніторити та
аналізувати стан ринку з метою своєчасної підготовки ефективної моделі
надання кредитних послуг, що допоможе швидко пристосуватися до змін в
ринковому середовищі та зберегти свої позиції. Тому розробка
результативного механізму удосконалення управління
конкурентоспроможністю кредитних послуг є дуже важливою проблемою в
сучасних реаліях.
Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення управління
конкурентоспроможністю кредитних послуг в АТ КБ «Приватбанк» шляхом
аналізу їх рівня конкурентоспроможності та розробки комплексу заходів із
його підвищення.
Об’єкт дослідження – процес організації управління
конкурентоспроможністю кредитних послуг у банку.
Інформаційною базою для виконання кваліфікаційної роботи
виступають документи фінансової та статистичної звітності досліджуваного
банку за останні роки, наукові праці, в яких висвітлюються проблеми
управління конкурентоспроможністю фінансових послуг, матеріали
періодичного друку з питань управління фінансовими послугами банків.
Обробка даних здійснювалась за допомогою сучасних інформаційних
технологій.
EN : Qualification work: 107 pages, 18 tables, 2 figures, the list of references
contains 102 items.
The relevance of the topic is determined by the fact that in an unstable
economic situation, military aggression of the Russian Federation, much attention
in the banking sector should be paid to maintaining the competitiveness of credit
services It is this instability that encourages banks to constantly monitor and
analyze the state of the market in order to prepare in time an effective model of
credit services, which will help to quickly adapt to changes in the market
environment and maintain their positions. Therefore, the development of an
effective mechanism for improving the management of the competitiveness of
credit services is a very important issue in modern realities.
The purpose of the qualification work is to improve the management of the
competitiveness of credit services in JSC CB «Privatbank» by analyzing their level
of competitiveness and developing a set of measures to improve it.
The object of research is the process of organization of management of
competitiveness of credit services in a bank.
The information base for the qualification work are the documents of
financial and statistical reporting of the considered bank for the last years,
scientific works on the problems of management of competitiveness of financial
services, periodicals on management of financial services of banks.