ZNU Institutional Repository

Удосконалення управління корпоративною соціальною відповідальністю на підприємстві

Show simple item record

dc.contributor.author Журавльов, Ілля Олегович
dc.date.accessioned 2023-12-14T12:52:13Z
dc.date.available 2023-12-14T12:52:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17205
dc.description Журавльов І. О. Удосконалення управління корпоративною соціальною відповідальністю на підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник М. В. Хацер. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 90 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 90 с., 3 рис., 9 табл., 60 джерел. Об'єктом дослідження є компанія «Ernst & Young». Предметом дослідження виступає процес управління корпоративною соціальною відповідальністю. Метою кваліфікаційного дослідження є сприяння теоретичній дискусії про найкращий спосіб визначення корпоративної соціальної відповідальності та її ролі в управлінні сучасними підприємствами, а також розроблення практичних рекомендацій для удосконалення управління корпоративною соціальною відповідальністю на основі теоретичних здобутків. Методи дослідження – аналіз і узагальнення літератури з теми дослідження, методи спостереження та порівняння, аналітичний, групування та узагальнення даних, структурні методи аналізу, бібліографічний огляд. Актуальність теми полягає в тому, що підприємства повинні не лише приносити прибуток своїм акціонерам, але також брати на себе відповідальність за соціальні, екологічні та етичні аспекти своєї діяльності, сприяючи благополуччю суспільства та збереженню навколишнього середовища. Під час виконання роботи було розглянуто теоретико-методичні засади корпоративної соціальної відповідальності. На основі теоретичного матеріалу було проведено дослідження ефективності корпоративної соціальної відповідальності обраної організації та запропоновані шляхи до підвищення ефективності її діяльності. uk
dc.description.abstract EN : Thesis for the Master’s Degree: 90 pp., 3 fig., 9 tab., 60 sources. The object of the study is «Ernst & Young» AG. The subject of the study is the process of managing corporate social responsibility. The purpose of the qualification study is to promote a theoretical discussion about the best way to define corporate social responsibility and its role in the management of modern enterprises, as well as to develop practical recommendations for improving the management of corporate social responsibility based on theoretical achievements. Research methods – analysis and generalization of literature on the research topic, methods of observation and comparison, analytical, grouping and generalization of data, structural methods of analysis, bibliographic review. The relevance of the topic is that enterprises should not only bring profit to their shareholders, but also take responsibility for the social, environmental and ethical aspects of their activities, contributing to the well-being of society and the preservation of the environment. During the work, the theoretical and methodological principles of corporate social responsibility were considered. On the basis of theoretical material, a study of the effectiveness of corporate social responsibility of the selected organization was conducted and ways to increase the effectiveness of its activities were proposed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject менеджмент uk
dc.subject корпоративна відповідальність uk
dc.subject соціальна відповідальність uk
dc.subject сталий розвиток uk
dc.title Удосконалення управління корпоративною соціальною відповідальністю на підприємстві uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics