UA : Кваліфікаційна робота: 92 с., 7 рис., 10 табл., 60 джерел.
Об'єктом дослідження є комерційне підприємство ПП «АКТИС».
Предметом дослідження виступає процес логістизації економічних
потоків збуту готової продукції.
Метою кваліфікаційного дослідження є розвиток теоретичних
положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування
підсистеми збуту логістичної системи ПП «АКТИС».
Методи дослідження – спостереження, порівняння, групування та
узагальнення даних, економічний і фінансовий аналіз, узгодження та
формалізація, балансовий метод, методи математичної статистики, графічне і
табличне представлення даних.
Актуальність теми полягає в тому, що збутова логістика, як невід'ємна
частина всієї діяльності підприємства, має великий вплив на забезпечення
найбільшого ефекту в задоволенні потреб клієнтів і, як наслідок –
максимізації прибутку підприємства.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретико-методичні засади
збутової логістики сучасних підприємств. На основі теоретичного матеріалу
було проведено дослідження ефективності підсистеми збуту логістичної
системи обраного підприємства та запропоновані заходи щодо її
удосконалення.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 92 pp., 7 fig., 10 tab., 60 sources.
The object of the study is the commercial enterprise «AKTIS» PP.
The subject of the study is the process of logistics of economic flows of
sales of finished products.
The purpose of the qualification study is the development of theoretical
provisions and the development of practical recommendations regarding the
formation of the sales subsystem of the logistics system of the «AKTIS» PP.
Research methods are: observation, comparison, grouping and generalization
of data, economic and financial analysis, agreement and formalization, balance
method, methods of mathematical statistics, graphical and tabular presentation of
data.
The relevance of the topic is that sales logistics, as an integral part of the
entire activity of the enterprise, has a great influence on ensuring the greatest effect
in meeting the needs of customers and, as a result, maximizing the profit of the
enterprise.
During the work, the theoretical and methodological principles of sales
logistics of modern enterprises were considered. On the basis of theoretical
material, a study of the effectiveness of the sales subsystem of the logistics system
of the selected enterprise was conducted and measures for its improvement were
proposed.