Короткий опис(реферат):
UA : У виданні в конспективній формі подані теоретичні основи менеджменту і маркетингу, їх функції, принципи і методи, розглянуті питання щодо створення туристської організації і подальшого керівництва нею, надано характеристику менеджменту і маркетингу у туристичному бізнесі, його середовищу. Для діагностики рівня засвоєння програмного матеріалу запропоновано питання для самоконтролю. Визначення основних термінів і понять наведено у глосарії.
Призначений для здобувачів ступеня вищої освіти магістра, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Фізичне виховання».
Опис:
Орлов А. А. Менеджмент і маркетинг в екологічному та спортивному туризмі : конспект лекцій для здобувачів ступеня вищої освіти магістра спеціальності «Фізична культура і спорт» освітньо-професійної програми «Фізичне виховання». Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 c.