Інституційний репозитарій ЗНУ

Організація рекламної діяльності підприємства щодо просування бренду в соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прохорова, Альона Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-12-19T06:45:54Z
dc.date.available 2023-12-19T06:45:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17269
dc.description Прохорова А. В. Організація рекламної діяльності підприємства щодо просування бренду в соціальних мережах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. В. Переверзєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 58 с. uk
dc.description.abstract UA : Предмет дослідження: організація рекламної діяльності підприємства. Мета роботи - теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо організації рекламної діяльності підприємства щодо просування бренду в соціальних мережах. Відповідно до поставленої мети, в кваліфікаційній роботі магістра поставлені наступні завдання: - розглянути теоретичні основи використання соціальних мереж для просування брендів; - розкрити поняття реклами та її роль у сучасному бізнесі; - розглянути особливості рекламної діяльності в соціальних мережах; - дослідити види рекламних стратегій у соціальних мережах; - дослідити вплив соціальних мереж на формування бренду; - проаналізувати сучасний стан рекламної діяльності в соціальних мережах онлайн магазину «FeelShop»; - дати загальну характеристику онлайн-магазину «FeelShop»; - проаналізувати особистої айдентики онлайн-магазину «FeelShop»; - визначити взаємодії бренду «FeelShop» з користувачами; - визначити ключові сегменти цільової аудиторії «FeelShop» в соціальних мережах та детальний аналіз психографічних та поведінкових характеристик аудиторії; - запропонувати впровадження стратегій рекламної діяльності для онлайн магазину «FeelShop»; - створити оптимальні стратегії для підвищення впізнаваності бренду «FeelShop» в соціальних мережах; - оцінити вплив рекламної діяльності на віддзеркалення бренду та продажі. uk
dc.description.abstract EN : The subject of the study: the organization of advertising activities of the enterprise. The purpose of the work is theoretical substantiation and development of practical recommendations for the organization of the company's advertising activities for promoting the brand in social networks. In accordance with the set goal, the following tasks are set in the master's qualification work: - consider the theoretical foundations of using social networks to promote brands; - reveal the concept of advertising and its role in modern business; - consider the peculiarities of advertising activity in social networks; - investigate the types of advertising strategies in social networks; - investigate the impact of social networks on brand formation; - analyze the current state of advertising activity in social networks of the online store "FeelShop"; - give a general description of the online store "FeelShop"; - to analyze the personal identities of the online store "FeelShop"; - determine the interaction of the "FeelShop" brand with users; - to determine the key segments of the target audience of "FeelShop" in social networks and a detailed analysis of the psychographic and behavioral characteristics of the audience - to propose the implementation of advertising strategies for the online store "FeelShop"; - create optimal strategies to increase the recognition of the "FeelShop" brand in social networks; - to evaluate the impact of advertising activities on brand reflection and sales. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject бізнес uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject бренд uk
dc.subject реклама uk
dc.subject онлайн-магазин uk
dc.subject business uk
dc.subject strategy uk
dc.subject social networks uk
dc.subject brand uk
dc.subject advertising uk
dc.subject online store uk
dc.title Організація рекламної діяльності підприємства щодо просування бренду в соціальних мережах uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу