ZNU Institutional Repository

Маркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі України

Show simple item record

dc.contributor.author Моісеєнко, Іван Вікторович
dc.date.accessioned 2023-12-19T11:07:36Z
dc.date.available 2023-12-19T11:07:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17324
dc.description Моісеєнко І. В. Маркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі України : кваліфікаційна робота магістра спецальності 051 «Економіка» / наук. керівник О. В. Гамова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 92 с., рис. 10, табл. 9, 49 джерел. Об’єкт дослідження – маркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі України. Предмет дослідження - сукупність теоретичних та практичних аспектів маркетингових стратегій у зовнішньо-економічній діяльності туристичної галузі України. Метою роботи є вивчення та аналіз теоретичних аспектів, а також практичних засад маркетингової стратегії в зовнішньо-економічній діяльності туристичної галузі України. Робота спрямована на розкриття впливу маркетингових підходів на розвиток туризму в умовах глобалізації, зокрема в контексті міжнародного співробітництва та конкуренції на світовому ринку туристичних послуг. Мета також полягає в обґрунтуванні і розробці рекомендацій щодо оптимізації та вдосконалення маркетингових стратегій зовнішньо-економічної діяльності в туризмі для підвищення конкурентоспроможності України на світовій арені. uk
dc.description.abstract EN : Qualіfyіng wоrk: 92 p., fig. 10, table 9, 49 sоurсеs. Thе оbjесt оf rеsеarсh is the marketing of new economic activity of tourist destinations in Ukraine. Thе subjесt оf rеsеarсh is the proposal of theoretical and practical aspects of marketing strategies in the developed economic activity of tourist destinations in Ukraine. Thе purpоsе оf the work is studying and analyzing the theoretical aspects as well as practical aspects of marketing strategy in the modern tourist industry of Ukraine. The work is aimed at revealing marketing advantages for the development of tourism in globalized countries, in the context of the international community and competition in the global market for tourism services. Meta is also present in the development and development of recommendations for the optimization and implementation of marketing strategies in the field of developed economic activity in tourism to increase the competitiveness of Ukraine on the world stage. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject туристична галузь україни uk
dc.subject глобалізацї uk
dc.subject світовий туризм uk
dc.subject маркетингові стратегії uk
dc.subject глобальні тенденції uk
dc.subject сталий туризм uk
dc.subject демографічні фактори uk
dc.subject економічні умови uk
dc.subject соціально-економічні процеси uk
dc.subject сегментація ринку uk
dc.subject marketing uk
dc.subject tourist galusia of ukraine uk
dc.subject globalization uk
dc.subject demographic factors uk
dc.subject economic factors movi uk
dc.subject social-economic processes uk
dc.subject market segmentation uk
dc.title Маркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі України uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics