ZNU Institutional Repository

Формування толерантності як професійної якості викладача закладу вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Сапун, Вікторія Олегівна
dc.date.accessioned 2020-03-19T18:21:32Z
dc.date.available 2020-03-19T18:21:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1733
dc.description Сапун В. О. Формування толерантності як професійної якості викладача закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 90 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 90 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 6 рисунків. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: толерантність як професійна якість викладача закладу вищої освіти. Актуальність дослідження визначається потребами суспільства у випереджальній освіті і професійно-особистісному розвитку викладача закладу вищої освіти. На сьогоднішній день проблему формування толерантності викладачів вищої школи не можна вважати достатньо вивченою та розробленою як у теоретичній, так і практичній площинах В роботі обґрунтовано теоретичні передумови визначення педагогічної культури викладача закладу вищої освіти, проведено теоретичний аналіз проблеми толерантності як професійної якості викладача закладу вищої освіти, досліджено процес формування толерантності як професійної якості викладача, складено рекомендації щодо формування толерантності як професійної якості викладача закладу вищої освіти. Наукова новизна полягає в теоретичному обґрунтуванні толерантності як професійної якості викладача закладу вищої освіти в контексті педагогічної культури; розробці тренінгових занять з формування толерантності як професійної якості викладача. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 90 pages of printed text, contains 2 tables, 6 figures. The list of references includes 84 sources. The object of the study: tolerance as a professional quality teacher in higher education. The relevance of the research is determined by the needs of society in advanced education and professional and personal development of a teacher of a higher education institution. To date, the problem of the formation of tolerance of teachers of higher education cannot be considered sufficiently studied and developed in both theoretical and practical planes. the process of forming tolerance as a professional quality of a teacher is investigated, recommendations are made on forming tolerance as a professional quality tenured teachers of higher education. Scientific novelty lies in the theoretical justification of tolerance as a professional quality teacher in a higher education institution in the context of pedagogical culture; development of training sessions on the formation of tolerance as a professional teacher. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject культура uk
dc.subject педагогічна культура uk
dc.subject толерантність uk
dc.subject комунікативна толерантність uk
dc.subject професійна культура фахівця uk
dc.subject педагогічний процес uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject culture uk
dc.subject pedagogical culture uk
dc.subject tolerance uk
dc.subject communicative tolerance uk
dc.subject professional culture specialist uk
dc.subject pedagogical process uk
dc.subject professional activity uk
dc.title Формування толерантності як професійної якості викладача закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics