ZNU Institutional Repository

Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до роботи з учнями в умовах інклюзивної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Сериця, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-03-19T18:23:10Z
dc.date.available 2020-03-19T18:23:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1734
dc.description Сериця О. А. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до роботи з учнями в умовах інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 90 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 90 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 73 джерела, з них на іноземній мові – 9. Об’єкт дослідження: підготовка майбутнього вчителя початкової школи в умовах інклюзивної освіти. Проблема підготовки вчителя початкової школи в умовах інклюзивної освіти залишається однією з центральних у педагогічній науці. Актуальними для дослідження є наукові розробки проблеми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти та формування інклюзивної компетентності. В роботі проаналізовано стан наукового розроблення проблеми шляхом визначення джерельної бази дослідження, здійснено аналіз закордонного досвіду інклюзивної освіти, визначено базові поняття дослідження, виявлено зміст, форми та методи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в умовах інклюзивної освіти. Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено та теоретично обґрунтовано структуру діяльності майбутнього вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти; уточнено поняття «інклюзія», «інклюзивна освіта», «підготовка майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти»; удосконалено змістове наповнення навчально-виховного процесу, орієнтованого на підготовку майбутніх учителів початкових класів в умовах інклюзивної освіти у закладі вищої освіти; дістали подальшого розвитку форми та методи підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 90 pages of printed text. The list of references includes 73 sources, 9 of them in foreign language. The object of the study: preparation of a future primary school teacher in inclusive education. The problem of primary school teacher preparation in inclusive education remains one of the central ones in pedagogical science. Topical for the research are scientific developments of the problem of preparation of the future elementary school teacher for professional activity in the conditions of inclusive education and formation of inclusive competence. The paper analyzes the state of scientific development of the problem by determining the source base of the research, analyzes the foreign experience of inclusive education, identifies basic concepts of the study, identifies the content, forms and methods of preparation of future primary school teachers to work with students in inclusive education. The scientific novelty is that for the first time the structure of activity of the future elementary teacher in the conditions of inclusive education has been defined and theoretically substantiated; the concepts of "inclusion", "inclusive education", "preparation of the future primary school teacher to work in the conditions of inclusive education" have been specified; the substantive content of the educational process aimed at training future primary school teachers in inclusive education at a higher education institution has been improved; received further development of the form and methods of preparing future primary school teachers to work in inclusive education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject вчитель початкових класів uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject індекс інклюзії uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject preparation uk
dc.subject primary school teacher uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject inclusive education uk
dc.subject inclusion index uk
dc.subject professional competence uk
dc.title Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до роботи з учнями в умовах інклюзивної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics