Інституційний репозитарій ЗНУ

Комунікаційна стратегія культурницького проєкту в умовах війни

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Янько, Юлія Юріївна
dc.date.accessioned 2023-12-19T13:25:50Z
dc.date.available 2023-12-19T13:25:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17356
dc.description Янько Ю. Ю. Комунікаційна стратегія культурницького проєкту в умовах війни : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 125 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження – культурницькі проекти, що реалізує Центр культури Запорізького національного університету. Предмет дослідження - теоретико-методичні, наукові та прикладні положення формування ефективної комунікаційної стратегії культурницького проєкту закладу освіти в умовах війни. Методи дослідження: аналіз, синтез, опитування, прогнозування, історичний. Метою роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення комунікаційної стратегії Запорізького національного університету, Центру культури та культурницьких проєктів, що вони реалізують в умовах війни. Специфіка роботи полягає у вирішенні наступних основних задач: дослідити теоретичні основи формування комунікаційної стратегії, визначити основні складові та етапи комунікаційного процесу, надати характеристику загальнокорпоративних та функціональних стратегій фірми, окреслити сутність та зміст комунікативної стратегії фірми. Проаналізувати наявну комунікаційну стратегію Запорізького національного університету та Центру культури в умовах війни, надати загальноекономічну характеристику Запорізького національного університету, визначити місце Центру культури Запорізького національного університету у формуванні та реалізації комунікаційної стратегії університету, проаналізувати основні культурницькі проєкти Центру культури Запорізького національного університету. На підставі проведеного дослідження обґрунтувати напрямки вдосконалення комунікаційної стратегії ЗНУ в умовах війни, здійснити планування комунікаційної стратегії культурницького проєкту, визначити особливості організаційного забезпечення комунікаційної стратегії та визначити ефективність та результативність комунікаційної стратегії ребрендінгу університету. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is cultural projects implemented by the Center of Culture of the Zaporizhia National University. The subject of the study is theoretical-methodical, scientific and applied provisions of the formation of an effective communication strategy of the cultural project of the educational institution in the conditions of war. Research methods: analysis, synthesis, survey, forecasting, historical. The purpose of the work is to develop recommendations for improving the communication strategy of the Zaporizhia National University, the Center of Culture and the cultural projects that they implement in the conditions of war. The specificity of the work consists in solving the following main tasks: to investigate the theoretical foundations of the formation of a communication strategy, to determine the main components and stages of the communication process, to provide a description of the general corporate and functional strategies of the firm, to outline the essence and content of the firm's communication strategy. To analyze the existing communication strategy of the Zaporizhia National University and the Cultural Center in the conditions of war, to provide a general economic characteristic of the Zaporizhia National University, to determine the place of the Cultural Center of the Zaporizhia National University in the formation and implementation of the university's communication strategy, to analyze the main cultural projects of the Cultural Center of the Zaporizhia National University. On the basis of the conducted research, justify the directions for improving the communication strategy of ZNU in war conditions, plan the communication strategy of the cultural project, determine the peculiarities of the organizational support of the communication strategy, and determine the effectiveness and efficiency of the communication strategy of the rebranding of the university. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікаційна стратегія uk
dc.subject проєкт uk
dc.subject функціональна стратегія uk
dc.subject ребрендинг uk
dc.subject communication strategy uk
dc.subject project uk
dc.subject functional strategy uk
dc.subject rebranding uk
dc.title Комунікаційна стратегія культурницького проєкту в умовах війни uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу