dc.contributor.author |
Стаднік, Владислав Михайлович |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T05:56:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T05:56:29Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17364 |
|
dc.description |
Cтаднік В. М. Вдосконалення методів формування іміджу підприємства. AB InBev Efes Ukraine : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. П. Волков. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 72 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: «Вдосконалення методів формування іміджу
підприємства»: 72 сторінок, 21 таблиці, 2 рисунки. Перелік посилань
нараховує 30 найменувань.
Актуальність теми полягає у постійній необхідності формування,
утримання та розвитку позитивного іміджу, який може вплинути на
конкурентну перевагу підприємства і підвищити ймовірність його успіху на
ринку.
Метою кваліфікаційної робити є дослідження теоретичних основ,
розкриття ефективних інструментів та обґрунтуванні практичних
рекомендацій щодо вдосконалення іміджу підприємства.
Об’єкт дослідження є AB InBev Efes Ukraine.
Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та
іміджелогії, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів,
практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В
роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць,
рисунків.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
формування іміджу підприємства. На основі теоретичного матеріалу було
проаналізовано діяльність «AB InBev Efes Ukraine», а також запропоновано
заходи щодо підвищення ефективності іміджу підприємства. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Qualification work: "Improving the methods of forming the image of the
enterprise": 72 pages, 21 tables, 2 figures. The list of links includes 30 items.
The relevance of the topic lies in the constant need to form, maintain and
develop a positive image, which can affect the competitive advantage of the
enterprise and increase the probability of its success on the market.
The purpose of the qualification is to study the theoretical foundations, reveal
effective tools and substantiate practical recommendations for improving the image
of the enterprise.
The object of the study is AB InBev Efes Ukraine.
The information base of the work consists of scientific works on management
and imageology, monographic studies and articles by domestic authors, practical
materials and official statistical data, Internet resources. In the work, the information
is summarized and displayed using tables and figures.
During the performance of the work, the theoretical foundations of the
formation of the image of the enterprise were considered. On the basis of theoretical
material, the activity of "AB InBev Efes Ukraine" was analyzed, and measures to
improve the effectiveness of the company's image were also proposed. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
імідж |
uk |
dc.subject |
персонал |
uk |
dc.subject |
стратегія |
uk |
dc.subject |
ефективність |
uk |
dc.subject |
інвестор |
uk |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk |
dc.title |
Вдосконалення методів формування іміджу підприємства. AB InBev Efes Ukraine |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |