Інституційний репозитарій ЗНУ

Вдосконалення методів формування іміджу підприємства. AB InBev Efes Ukraine

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стаднік, Владислав Михайлович
dc.date.accessioned 2023-12-20T05:56:29Z
dc.date.available 2023-12-20T05:56:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17364
dc.description Cтаднік В. М. Вдосконалення методів формування іміджу підприємства. AB InBev Efes Ukraine : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. П. Волков. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: «Вдосконалення методів формування іміджу підприємства»: 72 сторінок, 21 таблиці, 2 рисунки. Перелік посилань нараховує 30 найменувань. Актуальність теми полягає у постійній необхідності формування, утримання та розвитку позитивного іміджу, який може вплинути на конкурентну перевагу підприємства і підвищити ймовірність його успіху на ринку. Метою кваліфікаційної робити є дослідження теоретичних основ, розкриття ефективних інструментів та обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо вдосконалення іміджу підприємства. Об’єкт дослідження є AB InBev Efes Ukraine. Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та іміджелогії, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, рисунків. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи формування іміджу підприємства. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність «AB InBev Efes Ukraine», а також запропоновано заходи щодо підвищення ефективності іміджу підприємства. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: "Improving the methods of forming the image of the enterprise": 72 pages, 21 tables, 2 figures. The list of links includes 30 items. The relevance of the topic lies in the constant need to form, maintain and develop a positive image, which can affect the competitive advantage of the enterprise and increase the probability of its success on the market. The purpose of the qualification is to study the theoretical foundations, reveal effective tools and substantiate practical recommendations for improving the image of the enterprise. The object of the study is AB InBev Efes Ukraine. The information base of the work consists of scientific works on management and imageology, monographic studies and articles by domestic authors, practical materials and official statistical data, Internet resources. In the work, the information is summarized and displayed using tables and figures. During the performance of the work, the theoretical foundations of the formation of the image of the enterprise were considered. On the basis of theoretical material, the activity of "AB InBev Efes Ukraine" was analyzed, and measures to improve the effectiveness of the company's image were also proposed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject імідж uk
dc.subject персонал uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject інвестор uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.title Вдосконалення методів формування іміджу підприємства. AB InBev Efes Ukraine uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу