UA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту, містить 20 рисунків, 4 таблиці, було використано 45 літературних джерел. Об’єкт дослідження – освітній процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: розроблення та апробація діагностичних завдань для ефективної перевірки експериментаторських умінь учнів під час дистанційного навчання на уроках фізики. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні методичних засад оцінювання експериментаторських умінь учнів з фізики в умовах дистанційної форми навчання. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади діагностики експериментаторських умінь учнів можна використовувати в освітньому процесу процесі з фізики під час навчального процесу за умови і очної, і дистанційній формі навчання.
EN : Master’s qualification work : 60 pages, 20 figures, 4 tables, 45 sources. The object of the research is the educational process in physics in institutions of general secondary education. The purpose of the work: development and approval of diagnostic tasks for effective testing of experimental skills of students during distance learning in physics classes. Research methods are analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological principles for evaluating the experimental skills of students in physics in the conditions of distance education. The practical significance of the study is determined by the fact that the developed methodical principles for diagnosing experimental skills of students can be used in the educational process of the physics process during the educational process under the conditions of both face-to-face and distance learning.