UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту, містить 5 рисунків, 3 таблиці, було використано 42 літературних джерела. Об’єкт дослідження – освітній процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад проведення демонстраційного експерименту з фізики у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчання. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні методичних засад проведення демонстраційного експерименту з фізики за допомогою цифрових вимірювальних комплексів в умовах дистанційної форми навчання. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади використання цифрових вимірювальних комплексів можна використовувати в освітньому процесу процесі з фізики під час проведення демонстраційних робіт як у очній, так і дистанційній формі навчання.
EN : Master's qualification work : "Methodical foundations of using demonstration experiments in distance learning of physics" : 64 pages, 5 figures, 3 tables, 42 sources. The object of study: educational process in physics in institutions of general secondary education. Purpose: substantiation of methodical principles for conducting demonstration experiments in physics in general secondary education institutions through distance learning. Research Methods: analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodical principles for conducting demonstration experiments in physics using digital measurement complexes in the conditions of distance learning. The practical significance of the research is determined by the fact that the developed methodical principles for using digital measurement complexes can be applied in the educational process of physics during the conduct of demonstration experiments in both face-to-face and distance learning formats.