UA : Робота викладена на 59 сторінках друкованого тексту, містить 19 рисунків, було використано 46 літературних джерел. Об’єкт дослідження: освітній процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: проаналізувати методи використання спеціальних мобільних додатків для вивчення фізики в умовах дистанційного навчання. Методи дослідження: аналітичний, емпіричний, практичний. Наукова новизна роботи полягає в розробці методики проведення лабораторних робіт з фізики в умовах дистанційного навчання за допомогою спеціальних мобільних додатків. Практичне дослідження полягає в тому, що розроблену методику можна застосовувати в освітньому процесі з фізики під час виконання лабораторних робіт за дистанційної форми навчання.
EN : Master's qualification work «The use of specialized mobile applications for studying physics in the context of distance learning»: 59 pages, 19 figures, 46 references. Object of research –Research Objective: Theoretical justification of the use of specialized mobile applications for studying physics in the context of distance learning. The purpose of the work: to analyze the methods of using special mobile applications for studying physics in distance learning. Research method: analytical, empirical, practical. The scientific novelty of the work is the development of a methodology for conducting laboratory work in physics in the context of distance learning using special mobile applications. The practical study shows that the developed methodology can be used in the educational process in physics during laboratory work in the distance learning mode.