Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічна адаптація дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шендрик, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-21T11:24:02Z
dc.date.available 2023-12-21T11:24:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17423
dc.description Шендрик А. О. Соціально-педагогічна адаптація дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник І. В. Кучерак. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 89 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 89 с., 2 рисунка, 46 джерел, 1 додаток. Мета даної роботи: висвітлити механізм адаптації дітей до освітніх закладів, створити систему роботи педагогічного колективу, яка б сприяла забезпеченню емоційного благополуччя дитини і формуванню особистісних якостей, які в подальшому стануть основою перебування дитини у дитсадку або школі. Предметом дослідження виступає психологічні проблеми адаптації дітей до умов навчальних закладів. Об’єкт дослідження – процес адаптації. Теоретичне значення дослідження: полягає в тому, що нами систематизовані й узагальнені погляди вітчизняних і закордонних дослідників стосовно особливостей адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти. Теоретичні висновки дозволяють розширити знання щодо специфіки соціально-педагогічної роботи з батьками дітей молодшого дошкільного віку. Практичне значення дослідження: аналіз теоретичних основ вивчення особливостей адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти дозволив виявити сутність і основні напрямки соціально-педагогічної адаптації; розкрити механізм адаптації дітей до умов закладу дошкільної освіти. Матеріали роботи можуть бути використані практичними психологами, вихователями закладів дошкільної освіти у роботі з дітьми та батьками. Галузь використання: заклади дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists of an introduction, 2 parts, findings, a list of references (46 items). During the scientific and technical revolution, constant changes in living conditions on Earth, and the ecological crisis in Ukraine, the problem of survival is closely intertwined with the possibilities of adaptation, becoming the main task of human life. In this regard, the early formation and training of adaptive capabilities plays a significant role in the development of personality. The purpose of the research: highlight the mechanism of children's adaptation to educational institutions, create a system of work of the pedagogical team that would contribute to ensuring the child's emotional well-being and the formation of personal qualities that will later become the basis of the child's stay in kindergarten or school. The research tasks: 1) conducting a theoretical analysis of literary sources on the research problem; 2) identifying the characteristics of children's behavior during the adaptation period; 3) determination of methods of pedagogical management of pupils' behavior from the first days of their stay in an educational institution; 4) analysis of the adaptation period; 5) development of recommendations based on the results of conducted research and compilation of the work system. The subject of the research is the psychological problems of children's adaptation to the conditions of educational institutions. The object of research is the process of adaptation. Part 1 “Adaptation of the child to the conditions of the preschool” the essence of the concept of "adaptation” is revealed; the age characteristics of children who enter preschool are analyzed; the main causes of complications of children's adaptation to new living conditions are considered. Part 2 “Adaptation of the child to school” the role of individual characteristics of children in adaptation to systematic education is revealed; considered school maladjustment; an experimental study was conducted Work materials can be used in preschool education institutions and by parents. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject адаптаційний період uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject дезадаптація uk
dc.subject виховання uk
dc.subject спілкування uk
dc.subject дитина дошкільного віку uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject adaptation period uk
dc.subject social adaptation uk
dc.subject disadaptation uk
dc.subject education uk
dc.subject communication uk
dc.subject preschool child uk
dc.title Соціально-педагогічна адаптація дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу