Інституційний репозитарій ЗНУ

Застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чупріна, Яна Марківна
dc.date.accessioned 2023-12-22T10:19:40Z
dc.date.available 2023-12-22T10:19:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17442
dc.description Чупріна Я. М. Застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014.08 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник О. С. Яновський. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 30 рисунків, 7 таблиць, було використано 46 літературних джерел. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики у закладах загальної середньої освіти. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні методичних засад застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики, зокрема з використанням симуляторів фізичних процесів та розвиваючих 2D та 3D конструкторів. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади застосування ігрової форми навчання на уроках фізики можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час вивчення кристалічної будови речовин за умови і очної, і дистанційної форми навчання. uk
dc.description.abstract EN : Master's qualification work «Application of game-based learning for studying the crystalline structure of substances in physics lessons»: 78 pages, 30 figures, 7 tables, 46 references. The object of study – the educational process in physics in general secondary education. Purpose: substantiation of the methodological principles of using a game-based form of learning to study the crystalline structure of substances in physics lessons in in establishments of general secondary education. The methods of research — analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results is the development of methodological bases of use of game-based learning to study the crystalline structure of substances in physics lessons, in particular, using simulators of physical processes and 2D and 3D constructors. The practical significance is in methods of performing tasks on the equipment developed for the use of the game form of learning in physics lessons in the educational process of physics during when studying the crystal structure of substances. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ігрова форма навчання uk
dc.subject кристалічна будова речовин uk
dc.subject будова атомів uk
dc.subject комп’ютерні технології uk
dc.subject електронні симулятори uk
dc.subject 2d та 3d конструктори uk
dc.subject дистанційна форма навчання uk
dc.subject game form of learning uk
dc.subject crystal structure of substances uk
dc.subject structure of atoms uk
dc.subject computer technologies uk
dc.subject electronic simulators uk
dc.subject 2d and 3d designers uk
dc.subject distance form of learning uk
dc.title Застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу