Інституційний репозитарій ЗНУ

Методичні засади використання дидактичних ігор за дистанційної форми навчання фізики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шелдукова, Олеся Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-12-22T10:21:57Z
dc.date.available 2023-12-22T10:21:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17443
dc.description Шелдукова О. М. Методичні засади використання дидактичних ігор за дистанційної форми навчання фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014.08 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 62 сторінках друкованого тексту, містить 9 рисунків, 5 таблиць, було використано 47 літературних джерел. Об’єкт дослідження – освітній процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад проведення дидактичних ігор з фізики та визначення впливу дидактичних ігор на розвиток пізнавальної активності учнів з даного предмету у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчання, розроблення методичних засад використання дидактичних ігор у дистанційному навчанні фізики. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна дослідження полягає у розробленні методичних засад застосування дидактичних ігор в умовах дистанційної форми навчання фізики, що ґрунтуються на тому, що дидактична гра розроблюється вчителем на основі наявних симуляцій фізичних процесів з певної теми та може бути впроваджена у освітній процес з метою підвищення рівня емоційного впливу та інтерактивності у процесі навчанні фізики. Результати дослідження можуть бути використані в освітньому процесі з фізики за дистанційної форми навчання. Вони також можуть стати основою для створення ігрових методів навчання. uk
dc.description.abstract EN : Master's qualification work "Methodical principles of using didactic games for distance learning of physics": 62 pages, 9 figures, 5 tables, 47 sources. The object of the research is the educational process in physics in institutions of general secondary education. The purpose of the work: substantiating the methodological principles of conducting didactic games in physics and determining the impact of didactic games on the development of the cognitive activity of students in this subject in institutions of general secondary education under distance education, developing the methodological principles of using didactic games in distance learning of physics. Research methods are analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the study consists in the development of methodological principles for the use of didactic games in the conditions of distance learning of physics, which are based on the fact that the didactic game is developed by the teacher on the basis of available simulations of physical processes on a certain topic and can be introduced into the educational process in order to increase the level of emotional impact and interactivity in the process of learning physics. The results of the research can be used in the educational process of physics through distance education. They can also become the basis for creating game-based learning methods. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дидактичні ігри з фізики uk
dc.subject дистанційна форма навчання uk
dc.subject електронні симулятори фізичних процесів uk
dc.subject освітній процес з фізики uk
dc.subject didactic games in physics uk
dc.subject distance form of learning uk
dc.subject electronic simulators of physical processes uk
dc.subject educational process in physics uk
dc.title Методичні засади використання дидактичних ігор за дистанційної форми навчання фізики uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу