Інституційний репозитарій ЗНУ

Казкотерапія як засіб морального виховання дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Вікторія Романівна
dc.date.accessioned 2023-12-25T10:14:05Z
dc.date.available 2023-12-25T10:14:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17456
dc.description Шевченко В. Р. Казкотерапія як засіб морального виховання дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 41 джерело. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати вплив казкотерапії на моральне виховання дітей дошкільного віку та визначення оптимальної методичної роботи з використання казкотерапії з метою морального виховання. Об’єкт дослідження: процес морального виховання дітей дошкільного віку засобами казкотерапії. Предмет дослідження: форми та методи використання казкотерапії як засобу морального виховання дітей дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі розглянуто дидактичну гру як засіб розвитку та виховання дітей дошкільного віку; розкрито сутність понять «мораль» та «моральне виховання» у науковій літературі; теоретично обґрунтовано педагогічні умови використання казкотерапії у моральному вихованні дітей дошкільного віку та реалізовано їх; розроблено методичні рекомендації щодо використання методу казкотерапії у моральному вихованні дітей дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 41 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the impact of fairy-tale therapy on the moral education of preschool children and to determine the optimal methodical work on the use of fairy-tale therapy for the purpose of moral education. Object of research: the process of moral education of preschool children by means of fairy-tale therapy. The subject of the study: forms and methods of using fairy-tale therapy as a means of moral education of preschool children. The qualification paper considered the didactic game as a means of development and education of preschool children; the essence of the concepts of "morality" and "moral education" in scientific literature is revealed; the pedagogical conditions for the use of fairy-tale therapy in the moral education of preschool children are theoretically substantiated and implemented; methodical recommendations on the use of the fairy tale therapy method in the moral education of preschool children have been developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject казка uk
dc.subject моральне виховання uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject fairy tale uk
dc.subject moral education uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject fairy tale therapy uk
dc.title Казкотерапія як засіб морального виховання дітей дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу