Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевченко, Вікторія Романівна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-25T10:14:05Z | |
dc.date.available | 2023-12-25T10:14:05Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17456 | |
dc.description | Шевченко В. Р. Казкотерапія як засіб морального виховання дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 41 джерело. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати вплив казкотерапії на моральне виховання дітей дошкільного віку та визначення оптимальної методичної роботи з використання казкотерапії з метою морального виховання. Об’єкт дослідження: процес морального виховання дітей дошкільного віку засобами казкотерапії. Предмет дослідження: форми та методи використання казкотерапії як засобу морального виховання дітей дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі розглянуто дидактичну гру як засіб розвитку та виховання дітей дошкільного віку; розкрито сутність понять «мораль» та «моральне виховання» у науковій літературі; теоретично обґрунтовано педагогічні умови використання казкотерапії у моральному вихованні дітей дошкільного віку та реалізовано їх; розроблено методичні рекомендації щодо використання методу казкотерапії у моральному вихованні дітей дошкільного віку. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 41 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the impact of fairy-tale therapy on the moral education of preschool children and to determine the optimal methodical work on the use of fairy-tale therapy for the purpose of moral education. Object of research: the process of moral education of preschool children by means of fairy-tale therapy. The subject of the study: forms and methods of using fairy-tale therapy as a means of moral education of preschool children. The qualification paper considered the didactic game as a means of development and education of preschool children; the essence of the concepts of "morality" and "moral education" in scientific literature is revealed; the pedagogical conditions for the use of fairy-tale therapy in the moral education of preschool children are theoretically substantiated and implemented; methodical recommendations on the use of the fairy tale therapy method in the moral education of preschool children have been developed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | казка | uk |
dc.subject | моральне виховання | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | fairy tale | uk |
dc.subject | moral education | uk |
dc.subject | preschool age | uk |
dc.subject | fairy tale therapy | uk |
dc.title | Казкотерапія як засіб морального виховання дітей дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |