dc.contributor.author |
Цупікова, Олена Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-20T06:09:02Z |
|
dc.date.available |
2020-03-20T06:09:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1745 |
|
dc.description |
Цупікова О. А. Лінгвопрагматика рекламного медичного дискурсу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Зубець. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Для виконання кваліфікаційної роботи дібрано понад 800 рекламних текстів з мас-медійного українського простору (телебачення, Інтернет) і друкованих рекламних видань (буклети, листівки) з 2016 р. по 2019 р., опрацьовано 71 наукове джерело.
Об’єкт дослідження – дискурс медичної реклами, результатом якого є рекламні тексти, представлені в засобах масової інформації.
Предметом вивчення слугували вербальні та невербальні засоби
створення комунікативного ефекту впливу на адресата.
Мета роботи – дослідження лінгвопрагматичного функціювання рекламного медичного дискурсу.
Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній уперше зроблено спробу визначити й описати комплекс базових лінгвопрагматичних
властивостей сучасного рекламного медичного дискурсу; уточнено сутність базових понять; виявлено та проаналізовано особливості функціювання вербальних засобів на різних мовних рівнях у дискурсі медичної реклами; розкрито роль невербального компонента в підвищенні ефективності впливу на реципієнта в рекламному медичному дискурсі; набуло подальшого розвитку дослідження лінгвопрагматичних особливостей рекламного дискурсу. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : More than 800 advertising texts from the Ukrainian mass media (television, Internet) and printed advertising publications (booklets, leaflets) of 2016 to 2019 period were selected and 71 scientific sources were processed to carry out the qualification work.
The object was medical advertising discourse which results in advertising texts presented in the media.
The subject were verbal and non-verbal means of creating a communicative effect on the recipient.
The purpose of the work is to research the linguopragmatic functioning of advertising medical discourse. The scientific novelty of the work is that it first made an attempt to identify and describe a set of basic linguopragmatic properties of modern advertising medical discourse; it clarified the essence of the basic concepts of; peculiarities of functioning of verbal means at different linguistic levels in the medical advertising discourse are identified and analyzed; the role of the non-verbal component in enhancing the impact on the recipient in advertising medical discourse is revealed; the study of linguopragmatic features of advertising discourse has got the futher development. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
дискурс |
uk |
dc.subject |
реклама |
uk |
dc.subject |
рекламний дискурс |
uk |
dc.subject |
рекламний текст |
uk |
dc.subject |
рекламний медичний дискурс |
uk |
dc.subject |
рекламна комунікація |
uk |
dc.title |
Лінгвопрагматика рекламного медичного дискурсу |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |