Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, Альона Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-03-20T17:27:57Z
dc.date.available 2020-03-20T17:27:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1753
dc.description Бондаренко А. С. Формування соціальної компетентності дітей молодшого віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Р. Мацкевіч. Запоріжжя : ЗНУ, 2020, 84 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 84 с., 13 таблиць, 100 джерел, 3 додатки. Oб’єкт дocлiджeння: прoцec фoрмування coцiальнoї кoмпeтeнтнocтi дітей молодшого шкільного віку. Прeдмeт дocлiджeння: змicт, форми та методи рoбoти coцiальнoгo пeдагoга з фoрмування coцiальнoї кoмпeтeнтнocтi дітей молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності. Мeта дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму рoбoти coцiальнoгo пeдагoга з формування соціальної компетеності дітей молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що уточнено поняття соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку як інтегративного особистісного утворення, аргументована значущість її формування у дітей молодшого шкільного віку; визначено зміст соціально-педагогічної роботи з формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності в закладі середньої освіти; теоретично обґрунтована програма формування соціальної компетентності учнів початкової школи. Практичне значення дослідження полягає у розробці програми формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності в закладі середньої освіти, яка акцентуює увагу на цінності взаємодії з іншими людьми; розширює знання про правила й норми поведінки в різних ситуаціях спілкування з дорослими й однолітками, включає розвиток умінь ефективно вирішувати проблемні ситуації, формування навичок конструктивної взаємодії, співпраці; доборі методик діагностики соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку. Галузь використання: теоретичні положення й результати дослідження можуть бути використані в системі підготовки, перепідготовки й підвищенні кваліфікації вчителів, класних керівників, соціальних педагогів, психологів освітніх установ, студентів, що навчаються за спеціальностями «соціальна педагогіка», «початкова освіта», «дошкільна освіта». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject соціальна компетентність uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject формування соціальної компетентності uk
dc.subject позаурочна діяльність uk
dc.title Формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу