Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондаренко, Альона Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-20T17:27:57Z | |
dc.date.available | 2020-03-20T17:27:57Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1753 | |
dc.description | Бондаренко А. С. Формування соціальної компетентності дітей молодшого віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Р. Мацкевіч. Запоріжжя : ЗНУ, 2020, 84 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 84 с., 13 таблиць, 100 джерел, 3 додатки. Oб’єкт дocлiджeння: прoцec фoрмування coцiальнoї кoмпeтeнтнocтi дітей молодшого шкільного віку. Прeдмeт дocлiджeння: змicт, форми та методи рoбoти coцiальнoгo пeдагoга з фoрмування coцiальнoї кoмпeтeнтнocтi дітей молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності. Мeта дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму рoбoти coцiальнoгo пeдагoга з формування соціальної компетеності дітей молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що уточнено поняття соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку як інтегративного особистісного утворення, аргументована значущість її формування у дітей молодшого шкільного віку; визначено зміст соціально-педагогічної роботи з формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності в закладі середньої освіти; теоретично обґрунтована програма формування соціальної компетентності учнів початкової школи. Практичне значення дослідження полягає у розробці програми формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності в закладі середньої освіти, яка акцентуює увагу на цінності взаємодії з іншими людьми; розширює знання про правила й норми поведінки в різних ситуаціях спілкування з дорослими й однолітками, включає розвиток умінь ефективно вирішувати проблемні ситуації, формування навичок конструктивної взаємодії, співпраці; доборі методик діагностики соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку. Галузь використання: теоретичні положення й результати дослідження можуть бути використані в системі підготовки, перепідготовки й підвищенні кваліфікації вчителів, класних керівників, соціальних педагогів, психологів освітніх установ, студентів, що навчаються за спеціальностями «соціальна педагогіка», «початкова освіта», «дошкільна освіта». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | соціальна компетентність | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | формування соціальної компетентності | uk |
dc.subject | позаурочна діяльність | uk |
dc.title | Формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |