Інституційний репозитарій ЗНУ

Психолого-педагогічні особливості професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синявська, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-03-20T19:42:02Z
dc.date.available 2020-03-20T19:42:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1756
dc.description Синявська Н. М. Психолого-педагогічні особливості професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: професійна спрямованість викладача закладу вищої освіти. Важливою складовою професійної підготовки педагогів до продуктивного виконання своїх функцій є сформованість стилю професійної діяльності. В роботі проаналізовано зміст і функції професійної діяльності викладача закладу вищої освіти, розглянуто професійну спрямованість як психолого-педагогічне поняття, обґрунтовано особливості формування професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти, проведено експериментальне дослідження психолого-педагогічних особливостей професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти. Наукова новизна полягає у комплексному, науковому дослідженні системи професійної спрямованості викладачів вищої школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 87 pages of printed text, contains 3 tables, 2 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: professional orientation of the teacher of higher education institution. An important component of teacher training for the productive performance of their functions is the formation of style of professional activity. The content and functions of professional activity of the teacher of higher education institution are analyzed in the work, the professional orientation as a psychological and pedagogical concept is considered, the peculiarities of formation of professional orientation of the teacher of higher education institution are substantiated, the experimental study of the pedagogical peculiarities of profession is conducted. Scientific novelty is a comprehensive, scientific study of the system of professional orientation of teachers of higher education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject професійні якості викладача uk
dc.subject спрямованість особистості uk
dc.subject професійна спрямованість uk
dc.subject професійне самовизначення uk
dc.subject професійний інтерес uk
dc.subject потреба uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.subject professional qualities of the teacher uk
dc.subject personality orientation uk
dc.subject professional orientation uk
dc.subject professional self-determination uk
dc.subject professional interest uk
dc.subject need uk
dc.subject motivation uk
dc.title Психолого-педагогічні особливості професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу