Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Синявська, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-20T19:42:02Z | |
dc.date.available | 2020-03-20T19:42:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1756 | |
dc.description | Синявська Н. М. Психолого-педагогічні особливості професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: професійна спрямованість викладача закладу вищої освіти. Важливою складовою професійної підготовки педагогів до продуктивного виконання своїх функцій є сформованість стилю професійної діяльності. В роботі проаналізовано зміст і функції професійної діяльності викладача закладу вищої освіти, розглянуто професійну спрямованість як психолого-педагогічне поняття, обґрунтовано особливості формування професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти, проведено експериментальне дослідження психолого-педагогічних особливостей професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти. Наукова новизна полягає у комплексному, науковому дослідженні системи професійної спрямованості викладачів вищої школи. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 87 pages of printed text, contains 3 tables, 2 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: professional orientation of the teacher of higher education institution. An important component of teacher training for the productive performance of their functions is the formation of style of professional activity. The content and functions of professional activity of the teacher of higher education institution are analyzed in the work, the professional orientation as a psychological and pedagogical concept is considered, the peculiarities of formation of professional orientation of the teacher of higher education institution are substantiated, the experimental study of the pedagogical peculiarities of profession is conducted. Scientific novelty is a comprehensive, scientific study of the system of professional orientation of teachers of higher education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | професійні якості викладача | uk |
dc.subject | спрямованість особистості | uk |
dc.subject | професійна спрямованість | uk |
dc.subject | професійне самовизначення | uk |
dc.subject | професійний інтерес | uk |
dc.subject | потреба | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | pedagogical activity | uk |
dc.subject | professional qualities of the teacher | uk |
dc.subject | personality orientation | uk |
dc.subject | professional orientation | uk |
dc.subject | professional self-determination | uk |
dc.subject | professional interest | uk |
dc.subject | need | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні особливості професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |