dc.contributor.author |
Ситченко, Діна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-20T19:44:27Z |
|
dc.date.available |
2020-03-20T19:44:27Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1757 |
|
dc.description |
Ситченко Д. М. Підготовка майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 121 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 121 сторінки друкованого тексту, містить 6 рисунків. Перелік посилань включає 122 джерела, з них на іноземній мові – 7. Об’єкт дослідження: підготовка майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті. Актуальність і доцільність дослідження вмотивовані його спрямованістю на розв’язання суперечності між наявністю антибулінгових програм та недосконалістю способів їх застосування у процесі професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників. В роботі розглянуто реалізацію антибулінгових програм в освіті як науково-педагогічну проблему, визначено практичні здобутки з реалізації антибулінгових програм в освіті як передумову підготовки майбутніх викладачів, розкрито теоретичні засади підготовки майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті. Наукова новизна полягає в тому, що уперше виявлено і обґрунтовано теоретичні засади підготовки майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті; удосконалено визначення поняття «підготовка майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті». |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 121 pages of printed text, contains 6 figures. The list of references includes 122 sources, 7 of them in foreign language. The object of the study: preparation of future teachers for implementation of anti-billing programs in education. The relevance and appropriateness of the study are motivated by its focus on resolving the contradiction between the availability of anti-billing programs and the imperfection of how they can be used in the professional training of future teaching staff. The paper deals with the implementation of anti-billing programs in education as a scientific and pedagogical problem, identifies practical achievements in the implementation of anti-billing programs in education as a prerequisite for the preparation of future teachers, discloses theoretical bases for the preparation of future teachers in the implementation of anti-billing programs. The scientific novelty is that for the first time the theoretical foundations of preparing future teachers for the implementation of anti-bullying programs in education have been identified and substantiated; the definition of "preparation of future teachers for the implementation of anti-bullying programs in education" has been improved. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
булінг |
uk |
dc.subject |
антибулінгові програми |
uk |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
підготовка майбутніх викладачів |
uk |
dc.subject |
професійна компетентність майбутніх педагогів |
uk |
dc.subject |
bullying |
uk |
dc.subject |
anti-bullying programs |
uk |
dc.subject |
pedagogical conditions |
uk |
dc.subject |
preparation of future teachers |
uk |
dc.subject |
professional competence of future pedagoges |
uk |
dc.title |
Підготовка майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |