Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ситченко, Діна Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-03-20T19:44:27Z
dc.date.available 2020-03-20T19:44:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1757
dc.description Ситченко Д. М. Підготовка майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 121 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 121 сторінки друкованого тексту, містить 6 рисунків. Перелік посилань включає 122 джерела, з них на іноземній мові – 7. Об’єкт дослідження: підготовка майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті. Актуальність і доцільність дослідження вмотивовані його спрямованістю на розв’язання суперечності між наявністю антибулінгових програм та недосконалістю способів їх застосування у процесі професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників. В роботі розглянуто реалізацію антибулінгових програм в освіті як науково-педагогічну проблему, визначено практичні здобутки з реалізації антибулінгових програм в освіті як передумову підготовки майбутніх викладачів, розкрито теоретичні засади підготовки майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті. Наукова новизна полягає в тому, що уперше виявлено і обґрунтовано теоретичні засади підготовки майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті; удосконалено визначення поняття «підготовка майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 121 pages of printed text, contains 6 figures. The list of references includes 122 sources, 7 of them in foreign language. The object of the study: preparation of future teachers for implementation of anti-billing programs in education. The relevance and appropriateness of the study are motivated by its focus on resolving the contradiction between the availability of anti-billing programs and the imperfection of how they can be used in the professional training of future teaching staff. The paper deals with the implementation of anti-billing programs in education as a scientific and pedagogical problem, identifies practical achievements in the implementation of anti-billing programs in education as a prerequisite for the preparation of future teachers, discloses theoretical bases for the preparation of future teachers in the implementation of anti-billing programs. The scientific novelty is that for the first time the theoretical foundations of preparing future teachers for the implementation of anti-bullying programs in education have been identified and substantiated; the definition of "preparation of future teachers for the implementation of anti-bullying programs in education" has been improved. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject булінг uk
dc.subject антибулінгові програми uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject підготовка майбутніх викладачів uk
dc.subject професійна компетентність майбутніх педагогів uk
dc.subject bullying uk
dc.subject anti-bullying programs uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject preparation of future teachers uk
dc.subject professional competence of future pedagoges uk
dc.title Підготовка майбутніх викладачів до реалізації антибулінгових програм в освіті uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу