Інституційний репозитарій ЗНУ

Адаптація студентів першого курсу до асинхронного навчання у закладі вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, Олександра Андріївна
dc.date.accessioned 2024-01-02T12:48:18Z
dc.date.available 2024-01-02T12:48:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17621
dc.description Іванова О. А. Адаптація студентів першого курсу до асинхронного навчання у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 68 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці. Перелік посилань включає 52 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості адаптації студентів першого курсу до асинхронного навчання у закладі вищої освіти. Об’єкт дослідження: процес адаптації студентів до асинхронного навчання у вищий школі. Предмет дослідження: особливості адаптації студентів до асинхронного навчання у закладі вищої освіти. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми у науково-педагогічних дослідженнях; уточнено сутність понять дослідження; виявлено нормативно-правові засади організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання; визначено критерії адаптації студентів до умов асинхронного навчання; досліджено труднощі адаптації студентів до умов асинхронного навчання; розроблено методичні рекомендації щодо адаптації студентів до умов асинхронного навчання у закладі вищої освіти. Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці методичних рекомендацій з адаптації студентів до умов асинхронного навчання. uk
dc.description.abstract EN : The work is laid out on 68 pages of printed text, contains 4 tables. The list of references includes 52 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically investigate the peculiarities of adaptation of first-year students to asynchronous learning in a higher education institution. Object of research: the process of students' adaptation to asynchronous learning in higher education. The subject of the study: peculiarities of students' adaptation to asynchronous learning in a higher education institution. The paper analyzes the state of the investigated problem in scientific and pedagogical research; the essence of research concepts has been clarified; the regulatory and legal principles of the organization of the educational process using distance learning technologies were revealed; criteria for students' adaptation to the conditions of asynchronous learning are defined; the difficulties of students' adaptation to the conditions of asynchronous learning were investigated; methodical recommendations on the adaptation of students to the conditions of asynchronous learning in a higher education institution have been developed. The practical significance of the obtained results lies in the development of methodological recommendations for the adaptation of students to the conditions of asynchronous learning. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject студенти uk
dc.subject першокурсники uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject асинхронне навчання uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject students uk
dc.subject freshmen uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject asynchronous learning uk
dc.title Адаптація студентів першого курсу до асинхронного навчання у закладі вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу