ZNU Institutional Repository

Вплив стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами закладу вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Коваленко, Антон Сергійович
dc.date.accessioned 2024-01-02T13:00:21Z
dc.date.available 2024-01-02T13:00:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17624
dc.description Коваленко А. С. Вплив стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 4 рисунка, 3 додатки. Перелік посилань включає 56 джерел. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці впливу стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами закладу вищої освіти. Об’єкт дослідження: стилі викладання у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: особливості впливу стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами закладів вищої освіти. У роботі охарактеризовано стилі викладання у сфері вищої освіти; проаналізовано критерії ефективності спілкування викладача і студентів; розглянуто особливості формування індивідуального стилю діяльності у викладачів закладів вищої освіти; експериментально досліджено вплив стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами; розроблено рекомендації, щодо формування стилю викладання у майбутніх викладачів. Практичне значення роботи полягає в тому, що розкрито зміст впливу стилів викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами; виявлено найефективніші стилі викладання; розроблено рекомендації щодо формування індивідуального стилю діяльності у майбутніх викладачів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 82 pages of printed text, contains 1 table, 4 figures, 3 appendices. The list of references includes 56 sources. The purpose of the study is the theoretical substantiation and experimental verification of the influence of the teaching style on the assimilation of educational material by students of a higher education institution. Research object: teaching styles in higher education institutions. The subject of the study: peculiarities of the influence of the teaching style on the assimilation of educational material by students of higher education institutions. The work describes teaching styles in the field of higher education; the criteria for the effectiveness of teacher-student communication were analyzed; the peculiarities of the formation of an individual style of activity among teachers of higher education institutions are considered; the influence of the teaching style on students' learning of educational material was experimentally investigated; recommendations on the formation of the teaching style of future teachers have been developed. The practical significance of the work lies in the fact that the content of the impact of teaching styles on the assimilation of educational material by students has been revealed; the most effective teaching styles have been identified; recommendations on the formation of an individual style of activity among future teachers have been developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject стиль викладання uk
dc.subject педагогічна майстерність uk
dc.subject спілкування uk
dc.subject педагогічний імідж викладача uk
dc.subject індивідуальний стиль діяльності викладача uk
dc.subject педагогічна спрямованість uk
dc.subject teaching style uk
dc.subject pedagogical skill uk
dc.subject communication uk
dc.subject teacher's pedagogical image uk
dc.subject teacher's individual activity style uk
dc.subject pedagogical orientation uk
dc.title Вплив стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics