ZNU Institutional Repository

Особливості дидактичної емоційної взаємодії викладач – студент у вищій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Козич, Олег Вікторович
dc.date.accessioned 2024-01-02T13:03:01Z
dc.date.available 2024-01-02T13:03:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17625
dc.description Козич О. В. Особливості дидактичної емоційної взаємодії викладач – студент у вищій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 93 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 93 сторінках друкованого тексту, містить 16 таблиць, 3 додатки. Перелік посилань включає 40 джерел. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективної дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент у процесі навчання. Об’єкт дослідження – процес організації дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент у вищій школі. Предмет дослідження – особливості дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент у вищій школі. У роботі зроблено теоретичний аналіз та уточнено сутність дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент, визначено структуру та змістову характеристику її компонентів; виокремлено та експериментально перевірено педагогічні умови організації дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент; визначено критерії, показники та охарактеризовано рівні дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент. Практичне значення дослідження: розроблено систему вправ, ділових ігор, дискусій, що забезпечують вироблення необхідних способів взаємодії під час організації дидактичної емоційної взаємодії у межах курсів «Педагогіка», «Основи педагогічної майстерності». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 93 pages of printed text, contains 16 tables, 3 appendices. The list of references includes 40 sources. The purpose of the study is scientific substantiation and experimental verification of effective didactic teacher-student emotional interaction in the learning process. The object of the study is the process of organizing didactic emotional interaction between a teacher and a student in higher education. The subject of the study is the peculiarities of the didactic emotional interaction between a teacher and a student in higher education. The paper made a theoretical analysis and specified the essence of the didactic emotional interaction between the teacher and the student, defined the structure and content characteristics of its components; pedagogical conditions for the organization of didactic emotional teacher-student interaction were identified and experimentally verified; criteria, indicators and levels of didactic emotional teacher-student interaction were characterized. The practical significance of the study: a system of exercises, business games, and discussions was developed, which ensure the development of the necessary methods of interaction during the organization of didactic emotional interaction within the framework of the courses "Pedagogy", "Fundamentals of Pedagogical Mastery". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject емоції uk
dc.subject почуття uk
dc.subject процес навчання uk
dc.subject міжособистісна взаємодія uk
dc.subject педагогічна взаємодія uk
dc.subject дидактична емоційна взаємодія uk
dc.subject педагогічне спілкування uk
dc.subject педагогічні стосунки uk
dc.subject emotions uk
dc.subject feelings uk
dc.subject learning process uk
dc.subject interpersonal interaction uk
dc.subject pedagogical interaction uk
dc.subject didactic emotional interaction uk
dc.subject pedagogical communication uk
dc.subject pedagogical relations uk
dc.title Особливості дидактичної емоційної взаємодії викладач – студент у вищій школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics