Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування етичної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кубарь, Андрій Вікторович
dc.date.accessioned 2024-01-02T13:08:27Z
dc.date.available 2024-01-02T13:08:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17626
dc.description Кубарь А. В. Формування етичної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 2 додатки. Перелік посилань включає 44 джерела. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування поняття етична компетентність майбутнього викладача зво та висвітлення процесу формування етичної компетентності педагога як складного, динамічного, багатогранного і багатофакторного явища. Об’єктом дослідження є процес формування етичної компетентності майбутнього викладача зво. Предметом дослідження є формування етичної компетентності майбутнього викладача зво. У роботі теоретично розглянуто сутність поняття етична компетентність, як компоненту професіоналізму майбутнього викладача зво; розкрито педагогічні умови формування етичної компетентності у студентів спеціальності педагогіка вищої школи; обґрунтовано критерії та рівні сформованості етичної компетентності у студентів майбутніх викладачів зво; розроблено рекомендації щодо оптимізації формування етичної компетентності майбутніх викладачів зво. Теоретичне значення: розкрита сутність формування етичної компетентності студентів спеціальності педагогіка вищої школи; визначені основні показники сформованості етичної компетентності майбутніх викладачів зво. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 56 pages of printed text, contains 1 table, 2 appendices. The list of references includes 44 sources. The purpose of the study is the theoretical substantiation of the concept of ethical competence of the future teacher of vocational education and the highlighting of the process of forming the ethical competence of a teacher as a complex, dynamic, multifaceted and multifactorial phenomenon. The object of the study is the process of forming the ethical competence of the future teacher of the The subject of the study is the formation of the ethical competence of the future teacher of vocational education. The work theoretically examines the essence of the concept of ethical competence as a component of the professionalism of a future teacher of vocational education; the pedagogical conditions for the formation of ethical competence among students majoring in pedagogy of a higher school are disclosed; the criteria and levels of formation of ethical competence among students of future teachers of vocational schools are substantiated; recommendations were developed to optimize the formation of ethical competence of future teachers. Theoretical significance: the essence of the formation of ethical competence of students majoring in pedagogy of a higher school is revealed; the main indicators of the formation of the ethical competence of future teachers of higher education are determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject студент uk
dc.subject педагог uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject етична компетентність uk
dc.subject етична культура uk
dc.subject заклад вищої освіти uk
dc.subject формування uk
dc.subject student uk
dc.subject teacher uk
dc.subject competence uk
dc.subject ethical competence uk
dc.subject ethical culture uk
dc.subject institution of higher education uk
dc.subject formation uk
dc.title Формування етичної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу