UA : Робота викладена на 104 сторінках, 6 таблиць, 4 рисунка, 7 додатків. Перелік посилань включає 70 джерела. Об’єкт дослідження: диспозиційні характеристики. Навчальна діяльність займає практично всі роки становлення особистості, починаючи з дитячого саду і закінчуючи навчанням середніх та вищих професійних навчальних закладах. Навчальна діяльність направлена на самого учня як її суб’єкта в плані вдосконалення, розвитку, формування його особистості завдяки усвідомленому, цілеспрямованому присвоєнню їм громадського досвіду в різноманітних видах і формах пізнавальної, теоретичної і практичної діяльності. Під час навчання старшокласник отримує та формує знання, які він може використовувати для подальшої професійної діяльності. Наукова новизна роботи полягає в тому, що навчання у випускному класі передбачає розуміння початку дорослого життя та вибору професійної діяльності після закінчення школи. Тому впродовж всього часу навчання старшокласник відчуває відповідні особистісні відчуття та розглядання внутрішнього самого себе. І ця особиста самосвідомість здатна впливати на успішність академічного навчання старшокласника. Саме тому обрана проблематика дослідження є актуальною при дослідженні диспозиційних характеристик особистості в академічної успішності старшокласника.
EN : The work is set out on 104 pages, 6 tables, 4 figures, 7 appendices. The list of links includes 70 sources. Object of study: dispositional characteristics. Educational activity takes almost all years of becoming a person, starting from kindergarten and ending with the education of secondary and higher professional educational institutions. Educational activity is directed at the student as his / her subject in terms of improvement, development, formation of his / her personality through conscious, purposeful assignment of public experience to them in various types and forms of cognitive, theoretical and practical activity. During the training the high school student acquires and forms the knowledge that he can use for further professional activity. The scientific novelty of the work is that the study in the final class involves understanding the beginning of adulthood and the choice of professional activity after leaving school. Therefore, during the whole period of study the high school student feels relevant personal feelings and consideration of the inner self. And this personal awareness is able to influence the success of the academic education of the high school student. That is why the chosen research problem is relevant in the study of dispositional characteristics of personality in the academic performance of high school students.