Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Номировська, Юлія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-21T08:45:35Z | |
dc.date.available | 2020-03-21T08:45:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1767 | |
dc.description | Номировська Ю. В. Взаємозв’язок емоційного інтелекту та соціометричного статусу підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник А. П. Поплавська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 110 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 110 сторінках, 2 таблиць, 2 додатка. Перелік посилань включає 65 джерел. Об’єкт дослідження: емоційний інтелект. Емоційний інтелект виступає важливою когнітивною складовою структури комунікативних здібностей особистості. Він допомагає прогнозувати розвиток міжособистісних стосунків, «загострює» інтуїцію, передбачливість, забезпечує психологічну витривалість; дає змогу долати раптові кризи, стреси та ситуації, які загрожують самоповазі. Підлітковий вік характеризується тим, що провідною діяльністю виступають міжособистісні стосунками з друзями. В формальних групах підлітків зустрічаються випадки, коли деякі її члени отримують такі соціометричні статуси, як відторгнуті та ізольовані, а це може свідчити про низький емоційний інтелект. Тобто, підвищивши рівень емоційного інтелекту підвищиться і соціометричний статус в групі. Наукова новизна роботи полягає в тому, що набуло подальшого розвитку психологічне уявлення про взаємозв’язок між емоційним інтелектом та соціометричним статусом підлітків в групі. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is set out on 110 pages, 2 tables, 2 appendices. The list of links includes 65 sources. Object of study: emotional intelligence. Emotional intelligence is an important cognitive component of the structure of communicative abilities of the individual. It helps to predict the development of interpersonal relationships, "sharpens" intuition, predictability, provides psychological endurance; Allows you to overcome sudden crises, stresses and situations that threaten self-esteem. Adolescence is characterized by the fact that interpersonal relationships with friends play a leading role. Formal groups of adolescents experience cases where some of its members receive sociometric statuses as rejected and isolated, and this may indicate low emotional intelligence. That is, increasing the level of emotional intelligence will increase the sociometric status in the group. The scientific novelty of the work is that it further developed a psychological understanding of the relationship between emotional intelligence and the sociometric status of adolescents in the group. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтелект | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | соціометричний статус | uk |
dc.subject | соціальний статус | uk |
dc.subject | emotional intelligence | uk |
dc.subject | intelligence | uk |
dc.subject | sociometric status | uk |
dc.subject | social status | uk |
dc.title | Взаємозв’язок емоційного інтелекту та соціометричного статусу підлітків | uk |
dc.title.alternative | Interconnection of Emotional Intelligence and Sociometric Status of Adolescents | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |