dc.contributor.author |
Дзюнич, Світлана Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-03T18:45:59Z |
|
dc.date.available |
2024-01-03T18:45:59Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17712 |
|
dc.description |
Дзюнич С. А. Взаємозв’язок самооцінки та рівня домагань здобувачів освіти під час навчання у професійно-технічному навчальному закладі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 3 рисунка, 3 додатка. Перелік посилань включає 23 джерела. Об’єкт дослідження – самооцінка та рівень домагань у здобувачів освіти в юнацькому віці. Проблема адекватної самооцінки людини — одна з центральних у вивченні її свідомості, особистості, життєдіяльності. У наші часи проблема розвитку адекватної самооцінки особистості набуває все більш важливого характеру. Неадекватна самооцінка, що часто обертається проти самого індивіда, виявляючись у таких якостях, які не сприяють продуктивному розвитку особистості (підозрілість, недовірливість, агресія, невпевненість, тривожність тощо). Неадекватна самооцінка — чинник, який вкрай негативно впливає на розвиток особистості. Її вплив може виражатися: у кар'єрі, що не склалася, не щасливого сімейного життя, в проблемах спілкування, може сприяти розвитку депресії, штовхати людину на спроби здійснення зовсім не реалістичних задумів і проектів, що, природно, призводить до неуспіху і може призводити людині до суїциду. Тому вкрай важливо вивчати розвиток самооцінки особистості та по можливості вчасно коригувати її у разі, якщо вона завищена чи занижена.Самооцінка відноситься до ядра особистості і суттєво впливає на поведінку індивіда. Рівень домагань людини це - ступень труднощів цілей, які він ставить перед собою. Отже, рівень домагань можна розглядати як реалізацію самооцінки людини. Наукова новизна полягає у дослідженні взаємозв’язку самооцінки та рівня домагань у здобувачів освіти під час навчання у професійно-технічному навчальному закладі, а також у вивченні ефективності впливу корекційно - розвивальної програми щодо формування адекватного рівня самооцінки юнаків в умовах професійно – технічної освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 61 pages of printed text, 5 tables, 3 figures, 3 appendices. The list of references includes 23 sources. The object of the study is self-esteem and the level of harassment among those seeking education at a young age. The problem of adequate self-esteem of a person is one of the central ones in the study of his consciousness, personality, and life activities. Nowadays, the problem of developing adequate self-esteem of an individual is becoming more and more important. Inadequate self-esteem, which often turns against the individual himself, manifesting in qualities that do not contribute to the productive development of the individual (suspicion, mistrust, aggression, insecurity, anxiety, etc.). Inadequate self-esteem is a factor that has an extremely negative impact on personality development. Its influence can be expressed: in an unsuccessful career, not a happy family life, in communication problems, can contribute to the development of depression, push a person to attempts to implement completely unrealistic plans and projects, which naturally leads to failure and can lead to a person to suicide. Therefore, it is extremely important to study the development of a person's self-esteem and, if possible, correct it in time if it is overstated or understated. Self-esteem refers to the core of the personality and significantly affects the individual's behavior. The level of a person's demands is the degree of difficulty of the goals he sets for himself. Therefore, the level of harassment can be considered as the realization of a person's self-esteem. The scientific novelty consists in the study of the relationship between self-esteem and the level of harassment in education seekers during their studies in a vocational and technical educational institution, as well as in the study of the effectiveness of the corrective and developmental program on the formation of an adequate level of self-esteem of young people in the conditions of vocational and technical education. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
самооцінка |
uk |
dc.subject |
рівень домагань |
uk |
dc.subject |
юнацькій вік |
uk |
dc.subject |
корекційна програма |
uk |
dc.subject |
здобувачі освіти |
uk |
dc.subject |
self-esteem |
uk |
dc.subject |
level of demands |
uk |
dc.subject |
youth |
uk |
dc.subject |
correctional program |
uk |
dc.subject |
students |
uk |
dc.title |
Взаємозв’язок самооцінки та рівня домагань здобувачів освіти під час навчання у професійно-технічному навчальному закладі |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |