Інституційний репозитарій ЗНУ

Взаємозв’язок самооцінки та рівня домагань здобувачів освіти під час навчання у професійно-технічному навчальному закладі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дзюнич, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-01-03T18:45:59Z
dc.date.available 2024-01-03T18:45:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17712
dc.description Дзюнич С. А. Взаємозв’язок самооцінки та рівня домагань здобувачів освіти під час навчання у професійно-технічному навчальному закладі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 3 рисунка, 3 додатка. Перелік посилань включає 23 джерела. Об’єкт дослідження – самооцінка та рівень домагань у здобувачів освіти в юнацькому віці. Проблема адекватної самооцінки людини — одна з центральних у вивченні її свідомості, особистості, життєдіяльності. У наші часи проблема розвитку адекватної самооцінки особистості набуває все більш важливого характеру. Неадекватна самооцінка, що часто обертається проти самого індивіда, виявляючись у таких якостях, які не сприяють продуктивному розвитку особистості (підозрілість, недовірливість, агресія, невпевненість, тривожність тощо). Неадекватна самооцінка — чинник, який вкрай негативно впливає на розвиток особистості. Її вплив може виражатися: у кар'єрі, що не склалася, не щасливого сімейного життя, в проблемах спілкування, може сприяти розвитку депресії, штовхати людину на спроби здійснення зовсім не реалістичних задумів і проектів, що, природно, призводить до неуспіху і може призводити людині до суїциду. Тому вкрай важливо вивчати розвиток самооцінки особистості та по можливості вчасно коригувати її у разі, якщо вона завищена чи занижена.Самооцінка відноситься до ядра особистості і суттєво впливає на поведінку індивіда. Рівень домагань людини це - ступень труднощів цілей, які він ставить перед собою. Отже, рівень домагань можна розглядати як реалізацію самооцінки людини. Наукова новизна полягає у дослідженні взаємозв’язку самооцінки та рівня домагань у здобувачів освіти під час навчання у професійно-технічному навчальному закладі, а також у вивченні ефективності впливу корекційно - розвивальної програми щодо формування адекватного рівня самооцінки юнаків в умовах професійно – технічної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 61 pages of printed text, 5 tables, 3 figures, 3 appendices. The list of references includes 23 sources. The object of the study is self-esteem and the level of harassment among those seeking education at a young age. The problem of adequate self-esteem of a person is one of the central ones in the study of his consciousness, personality, and life activities. Nowadays, the problem of developing adequate self-esteem of an individual is becoming more and more important. Inadequate self-esteem, which often turns against the individual himself, manifesting in qualities that do not contribute to the productive development of the individual (suspicion, mistrust, aggression, insecurity, anxiety, etc.). Inadequate self-esteem is a factor that has an extremely negative impact on personality development. Its influence can be expressed: in an unsuccessful career, not a happy family life, in communication problems, can contribute to the development of depression, push a person to attempts to implement completely unrealistic plans and projects, which naturally leads to failure and can lead to a person to suicide. Therefore, it is extremely important to study the development of a person's self-esteem and, if possible, correct it in time if it is overstated or understated. Self-esteem refers to the core of the personality and significantly affects the individual's behavior. The level of a person's demands is the degree of difficulty of the goals he sets for himself. Therefore, the level of harassment can be considered as the realization of a person's self-esteem. The scientific novelty consists in the study of the relationship between self-esteem and the level of harassment in education seekers during their studies in a vocational and technical educational institution, as well as in the study of the effectiveness of the corrective and developmental program on the formation of an adequate level of self-esteem of young people in the conditions of vocational and technical education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject рівень домагань uk
dc.subject юнацькій вік uk
dc.subject корекційна програма uk
dc.subject здобувачі освіти uk
dc.subject self-esteem uk
dc.subject level of demands uk
dc.subject youth uk
dc.subject correctional program uk
dc.subject students uk
dc.title Взаємозв’язок самооцінки та рівня домагань здобувачів освіти під час навчання у професійно-технічному навчальному закладі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу