Інституційний репозитарій ЗНУ

Взаємозалежність стиля дитячо-батьківських відносин й навчальної успішності підлітків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кривова, Світлана Дмитрівна
dc.date.accessioned 2024-01-04T08:19:33Z
dc.date.available 2024-01-04T08:19:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17751
dc.description Кривова С. Д. Взаємозалежність стиля дитячо-батьківських відносин й навчальної успішності підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник А. О. Неманежина. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 94 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту, 3 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 74 джерела. Об’єкт дослідження – навчальна успішність підлітків. В умовах реформування системи освіти в українському суспільстві існує запит на підвищення якості навчання та забезпечення умов успішності навчального процесу. Зміни, передбачені реформою НУШ та викладені у Концепції реформування середньої освіти, мають створити систему середньої освіти, яка спроможна забезпечити універсальний та рівний доступ до якісної освіти та покращить результативність освітнього процесу. Результативність навчання вимірюється досягненнями учнів в засвоєнні навчальних програм та навчальною успішністю. Важливим чинником в реалізації реформи системи освіти є співпраця та взаємодія всіх учасників навчального процесу: батьки, діти, вчителі. Якщо за реформою НУШ передбачена перепідготовка вчителів та залучення в освітній процес практичних психологів, то питання щодо впливу батьківсько-дитячих відносин та стилів виховання на успішність навчання здобувача освіти потребує додаткового дослідження. Необхідно зазначити, що родина має визначальну роль в процесі розвитку особистості та її самосвідомості, а в підлітковий період цей вплив передбачає становлення адекватної самооцінки підлітка та має сприяти соціальної адаптації, професійному самовизначенню та створення перспективи самореалізації дитини у майбутньому дорослому житті. Наукова новизна полягає у розробці та впровадженні програми розвитку навчальних здібностей у дітей підліткового віку в умовах закладу шкільної освіти в співпраці з батьками. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 94 pages of printed text, 3 tables, 1 figure. The list of references includes 74 sources. The object of the study is the educational performance of teenagers. In the context of reforming the education system in Ukrainian society, there is a demand to improve the quality of education and ensure the conditions for the success of the educational process. The changes foreseen by the reform of the National Academy of Sciences and outlined in the Concept of reforming secondary education should create a secondary education system capable of ensuring universal and equal access to quality education and improving the effectiveness of the educational process. The effectiveness of training is measured by the achievements of students in the assimilation of educational programs and academic performance. An important factor in the implementation of the reform of the education system is the cooperation and interaction of all participants in the educational process: parents, children, teachers. If the NUS reform envisages the retraining of teachers and the involvement of practical psychologists in the educational process, then the issue of the influence of parent-child relationships and parenting styles on the educational success of the student requires additional research. It should be noted that the family plays a decisive role in the development of the personality and its self-awareness, and in the teenage period this influence involves the formation of adequate self-esteem of the teenager and should contribute to social adaptation, professional self-determination and the creation of the perspective of the child's self-realization in the future adult life. The scientific novelty consists in the development and implementation of a program for the development of educational abilities in children of adolescent age in the conditions of a school education institution in cooperation with parents. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject стилі виховання uk
dc.subject навчальна успішність uk
dc.subject підлітки uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject parenting styles uk
dc.subject academic success uk
dc.subject teenagers uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.title Взаємозалежність стиля дитячо-батьківських відносин й навчальної успішності підлітків uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу