Інституційний репозитарій ЗНУ

Оніми – компоненти рекламного простору м. Запоріжжя

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полесюк, Анастасія Костянтинівна
dc.date.accessioned 2020-03-21T10:13:04Z
dc.date.available 2020-03-21T10:13:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1776
dc.description Полесюк А. К. Оніми – компоненти рекламного простору м. Запоріжжя : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник І. І. Ільченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи дібрано близько 100 прикладів реклами, опрацьовано 68 наукових джерел. Об’єкт дослідження – лексичні, прагматичні, стилістичні, структурно-графічні особливості функціонування власних назв у рекламі. Предметом дослідження є власна назва в рекламному просторі м. Запоріжжя. Мета дослідження – комплексний аналіз лексико-семантичних, прагматичних, стилістичних, структурно-графічних особливостей власних назв рекламного простору м. Запоріжжя. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше комплексно проаналізовано функції, стилістичне навантаження, лексико-семантичні особливості власних назв у рекламі м. Запоріжжя, а також застосовано статистичний метод для визначення частотності використання груп онімів у них. uk
dc.description.abstract EN : To fulfill the thesis about 100 examples were selected, 68 scientific sources were studied. The object of the study were the lexical, pragmatic, stylistic, structuraly-graphic features of the functioning of the proper names in advertising. The subject of the study were the proper name in advertising space of Zaporizhzhia city. The aim of this study was the complex analysis of lexico-semantic, pragmatic, structuraly-graphic features of the proper names of advertising space of Zaporizhzhia city. Scientific novelty of the study was that functions, stylistic load, lexico-semantic features of proper names in advertising of Zaporizhzhia city are analyzed for the first time. Also a statistical method was applied to determine the frequency of use of groups of onimys in them. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject оніми uk
dc.subject реклама uk
dc.subject прагматичний потенціал uk
dc.subject лексико-семантичні uk
dc.subject структурно-графічні особливості uk
dc.title Оніми – компоненти рекламного простору м. Запоріжжя uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу