Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування готовності майбутнього філолога до аналізу художнього тексту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пересніченко, Ангеліна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-01-04T11:36:44Z
dc.date.available 2024-01-04T11:36:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17770
dc.description Пересніченко А. О. Формування готовності майбутнього філолога до аналізу художнього тексту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 1 рисунок, 1 додаток. Перелік посилань включає 46 джерел. Мета дослідження: визначити та теоретично обґрунтувати педагогічні умови формування готовності майбутнього філолога до аналізу художнього тексту. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутнього філолога в умовах закладу вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови формування готовності майбутнього філолога до аналізу художнього тексту. У роботі проаналізовано проблему сучасної професійної філологічної освіти; розглянуто аналіз художнього тексту як засіб формування професійної філологічної готовності майбутнього фахівця; визначено та обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування готовності майбутніх філологів до аналізу художнього тексту у навчально-виховному процесі закладу вищої освіти; розроблено навчально-методичне забезпечення формування готовності майбутнього філолога до аналізу художнього тексту. Практичне значення дослідження: визначено і досліджено педагогічні умови формування готовності майбутніх філологів до аналізу художнього тексту та розроблено навчально-методичне забезпечення до аналізу художнього тексту. Педагогічна доцільність, можливості та шляхи використання цих умов у процесі навчання студентів аналізу художнього тексту представлено у вигляді педагогічних рекомендацій для викладачів та студентів закладів вищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 76 pages of printed text, contains 2 tables, 1 figure, 1 appendix. The list of references includes 46 sources. The purpose of the study: to determine and theoretically substantiate the pedagogical conditions for the formation of the readiness of the future philologist to analyze the literary text. Object of research: the process of professional training of a future philologist in the conditions of a higher education institution. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of the readiness of the future philologist for the analysis of an artistic text. The paper analyzes the problem of modern professional philological education; the analysis of the artistic text is considered as a means of forming the professional philological readiness of the future specialist; the pedagogical conditions that ensure the formation of the readiness of future philologists for the analysis of the artistic text in the educational process of the institution of higher education are defined and substantiated; educational and methodological support for the formation of the readiness of the future philologist for the analysis of the literary text has been developed. The practical significance of the study: the pedagogical conditions for the formation of the readiness of future philologists for the analysis of the literary text have been determined and studied, and educational and methodological support for the analysis of the literary text has been developed. Pedagogical expediency, possibilities and ways of using these conditions in the process of teaching students to analyze an artistic text are presented in the form of pedagogical recommendations for teachers and students of higher education institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професійна освіта uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject професійна готовність uk
dc.subject аналіз художнього тексту uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject professional education uk
dc.subject competence uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject communication uk
dc.subject professional readiness uk
dc.subject artistic text analysis uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Формування готовності майбутнього філолога до аналізу художнього тексту uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу