Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні аспекти протидії кібербулінгу у контексті підготовки майбутніх педагогів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підтикан, Дмитро Сергійович
dc.date.accessioned 2024-01-04T11:42:20Z
dc.date.available 2024-01-04T11:42:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17772
dc.description Підтикан Д. С. Педагогічні аспекти протидії кібербулінгу у контексті підготовки майбутніх педагогів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці. Перелік посилань включає 35 джерел. Мета : теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов формування вміння майбутніх педагогів використовувати прийоми попередження та протидії кібербулінгу в дитячому середовищі. Об'єкт дослідження: освітньо-професійна підготовка майбутніх педагогів. Предмет дослідження: шляхи підготовки майбутніх педагогів до виявлення та профілактичної роботи з протидії кібербулінгу. У роботі здійснено науково-теоретичний аналіз концептуального підходу до виховання дітей та молоді в цифровому просторі; представлено педагогічні виклики у вихованні учнівської молоді у цифровому середовищі; вивчено професійні та цифрові компетентності педагога; проаналізовано поняття «кібербулінг» в психолого-педагогічній літературі; вивчено фактори виникнення кібербулінгу; досліджено ефективність педагогічних умов формування вміння майбутніх педагогів до попередження та протидії кібербулінгу. Практичне значення роботи полягає у дослідженні ефективність педагогічних умов формування вміння майбутніх педагогів до попередження та протидії кібербулінгу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 65 pages of printed text, contains 2 tables. The list of references includes 35 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the ability of future teachers to use methods of prevention and countermeasures against cyberbullying in the children's environment. Object of research: educational and professional training of future teachers. The subject of the study: ways of preparing future teachers for the detection and preventive work of countering cyberbullying. The work includes a scientific and theoretical analysis of the conceptual approach to raising children and youth in the digital space; Pedagogical challenges in educating students in the digital environment are presented; the professional and digital competences of the teacher were studied; the concept of "cyberbullying" in psychological and pedagogical literature is analyzed; factors of cyberbullying have been studied; the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the ability of future teachers to prevent and counter cyberbullying was investigated. The practical significance of the work lies in the study of the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the ability of future teachers to prevent and counter cyberbullying. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject кібербулінг uk
dc.subject булінг uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject агресія uk
dc.subject флеймінг uk
dc.subject харасмент uk
dc.subject інформаційно-комунікаційна компетентність uk
dc.subject цифрова компетентність uk
dc.subject вміння uk
dc.subject cyberbullying uk
dc.subject bullying uk
dc.subject social media uk
dc.subject aggression uk
dc.subject flaming uk
dc.subject harassment uk
dc.subject information and communication competence uk
dc.subject digital competence uk
dc.subject skills uk
dc.title Педагогічні аспекти протидії кібербулінгу у контексті підготовки майбутніх педагогів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу