Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови формування критичного мислення художників у процесі професійної підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сімчук, Віталій Олександрович
dc.date.accessioned 2024-01-04T13:45:33Z
dc.date.available 2024-01-04T13:45:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17803
dc.description Сімчук В. О. Педагогічні умови формування критичного мислення художників у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 4 рисунка. Перелік посилань включає 44 джерела. Мета дослідження: розробити модель та обґрунтувати педагогічні умови формування критичного мислення майбутніх художників у процесі професійної підготовки. Об’єкт дослідження: процес формування критичного мислення майбутніх художників. Предмет дослідження: педагогічні умови та модель формування критичного мислення майбутніх художників у процесі професійної підготовки. У роботі на основі аналізу філософської, психологічної, педагогічної літератури розкрито сутність і зміст поняття «критичне мислення»; розглянуто особливості прояву критичного мислення в професійній діяльності художника; розроблено модель формування критичного мислення майбутніх художників у процесі професійної підготовки; обґрунтовано педагогічні умови формування критичного мислення майбутніх художників у процесі професійної підготовки; визначено стан сформованості критичного мислення майбутніх художників та розроблено методику формування зазначеного феномену. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробленні діагностичного інструментарію для визначення сформованості критичного мислення; методики формування критичного мислення майбутніх художників у процесі професійної підготовки. Матеріали дослідження можуть бути використані в процесі фахової підготовки студентів у закладах вищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 76 pages of printed text, contains 3 tables, 4 figures. The list of references includes 44 sources. The purpose of the study: to develop a model and substantiate the pedagogical conditions for the formation of critical thinking of future artists in the process of professional training. Object of research: the process of formation of critical thinking of future artists. The subject of the study: pedagogical conditions and a model of the formation of critical thinking of future artists in the process of professional training. The work, based on the analysis of philosophical, psychological, pedagogical literature, revealed the essence and content of the concept of "critical thinking"; the peculiarities of the manifestation of critical thinking in the artist's professional activity are considered; a model of the formation of critical thinking of future artists in the process of professional training was developed; pedagogical conditions for the formation of critical thinking of future artists in the process of professional training are substantiated; the state of formation of critical thinking of future artists was determined and the method of formation of the mentioned phenomenon was developed. The practical significance of the obtained results lies in the development of diagnostic tools for determining the formation of critical thinking; methods of forming critical thinking of future artists in the process of professional training. Research materials can be used in the process of professional training of students in institutions of higher education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мислення uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject формування критичного мислення uk
dc.subject критичне мислення художника uk
dc.subject творчість uk
dc.subject проєктування uk
dc.subject педагогічний моніторинг uk
dc.subject thinking uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject formation of critical thinking uk
dc.subject critical thinking of an artist uk
dc.subject creativity uk
dc.subject design uk
dc.subject pedagogical monitoring uk
dc.title Педагогічні умови формування критичного мислення художників у процесі професійної підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу