ZNU Institutional Repository

Професійна адаптація викладачів-початківців української мови до роботи у закладах вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Соська, Дмитро Сергійович
dc.date.accessioned 2024-01-05T06:17:57Z
dc.date.available 2024-01-05T06:17:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17807
dc.description Соська Д. С. Професійна адаптація викладачів-початківців української мови до роботи у закладах вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 5 рисунків. Перелік посилань включає 47 джерел. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці програми освіти викладачів-початківців української мови в адаптаційний період у закладі вищої освіти. Об’єкт дослідження: професійна адаптація викладачів-початківців. Предмет дослідження: процес професійної адаптації викладачів-початківців української мови до роботи у закладах вищої освіти. У роботі уточнено сутність поняття професійної адаптації в психолого-педагогічній науці; розкрито особливості адаптації викладачів-початківців закладу вищої освіти до професійної діяльності; розглянуто систему освіти викладачів-початківців закладу вищої освіти як фактор впливу на професійну адаптацію; проведено експериментальну роботу з професійної адаптації викладачів-початківців української мови у закладі вищої освіти; розроблено науково-практичні рекомендації щодо організації професійної адаптації викладачів-початківців української мови до роботи у закладі вищої освіти. Практичне значення одержаних результатів полягає в розробленні діагностичного інструментарію оцінки професійної адаптації викладачів-початківців української мови та методичних рекомендацій щодо організації професійної адаптації викладачів-початківців української мови до роботи у закладі вищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 76 pages of printed text, contains 3 tables, 5 figures. The list of references includes 47 sources. The purpose of the study is the theoretical substantiation and development of the program for the education of novice teachers of the Ukrainian language during the adaptation period in a higher education institution. Object of research: professional adaptation of novice teachers. The subject of the study: the process of professional adaptation of novice teachers of the Ukrainian language to work in higher education institutions. The work specifies the essence of the concept of professional adaptation in psychological and pedagogical science; the peculiarities of the adaptation of novice teachers of a higher education institution to professional activity are revealed; the system of education of novice teachers of a higher education institution is considered as a factor influencing professional adaptation; experimental work on the professional adaptation of beginner Ukrainian language teachers in a higher education institution was carried out; scientific and practical recommendations were developed for the organization of professional adaptation of novice Ukrainian language teachers to work in a higher education institution. The practical significance of the obtained results lies in the development of a diagnostic toolkit for assessing the professional adaptation of novice Ukrainian language teachers and methodological recommendations for organizing the professional adaptation of novice Ukrainian language teachers to work in a higher education institution. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject дезадаптація uk
dc.subject професійний розвиток uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject процес професійної адаптації uk
dc.subject самоактуалізація uk
dc.subject професіоналізм uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject disadaptation uk
dc.subject professional development uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject process of professional adaptation uk
dc.subject self-actualization uk
dc.subject professionalism uk
dc.title Професійна адаптація викладачів-початківців української мови до роботи у закладах вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics