Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондаревич, Ольга Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T06:55:22Z | |
dc.date.available | 2024-01-05T06:55:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17812 | |
dc.description | Бондаревич О. В. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 60 джерел. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування педагогічних умов запровадження технології розвитку творчих здібностей в змішаній формі дошкільної освіти. Об’єкт дослідження: процес розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови запровадження технології розвитку творчих здібностей в змішаній формі дошкільної освіти. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної школи; теоретично обґрунтовано педагогічні умови запровадження технології розвитку творчих здібностей в змішаній формі дошкільної освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 60 sources. The purpose of the study: development and theoretical justification of pedagogical conditions for the introduction of technology for the development of creative abilities in a mixed form of preschool education. Research object: the process of developing creative abilities of older preschool children. The subject of the study: pedagogical conditions for the introduction of technology for the development of creative abilities in a mixed form of preschool education. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern preschool school is clarified; the pedagogical conditions for the introduction of the technology for the development of creative abilities in the mixed form of preschool education are theoretically substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | творчі здібності | uk |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | development | uk |
dc.subject | creative abilities | uk |
dc.subject | older preschool children | uk |
dc.subject | innovative technologies | uk |
dc.title | Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |