Інституційний репозитарій ЗНУ

Природоохоронна діяльність у закладах загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Первушин, Владислав Сергійович
dc.date.accessioned 2024-01-05T09:31:38Z
dc.date.available 2024-01-05T09:31:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17841
dc.description Первушин В. С. Природоохоронна діяльність у закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник І. О. Полякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Природоохоронна діяльність у закладах загальної середньої освіти» в курсі Середня освіта (Природничі науки): 92 с., 12 рис., 4 табл., 50 джерел, 6 додатків Об’єкт дослідження – навчально-виховний процес старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів. Предмет дослідження – зміст навчального матеріалу, форми, методи і засоби формування компетентності екологічної грамотності в учнів старшої школи. Мета дослідження – розробка, теоретичне обґрунтування методики використання природоохоронної інформації та її реалізація в старшій школі загальноосвітніх навчальних закладів. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: 1. Виявити стан проблеми використання компетентності екологічної грамотності в курсі природничі науки старшої школи. 2. На підставі дидактичних принципів здійснити відбір змісту й обсягу навчального матеріалу, обґрунтувати послідовність та методики його використання на окремих етапах навчання. 3. Скласти завдання та питання з використанням інформації, визначити перелік практичних умінь застосування біологічних, хімічних та фізичних знань у повсякденному житті. 4. Експериментально перевірити вплив систематичної діяльності вчителя з використання даної методики на якість засвоєння учнями програмного матеріалу і формування у них інтересу до вивчення природничих наук у школі. Методи дослідження. Дослідження базується на використанні загальнотеоретичних методів (аналізу, порівняння), принципів і підходів. Для виконання роботи застосовували емпіричні методи та педагогічний експеримент. При написанні роботи використовується порівняльний метод та метод аналізу отриманих даних. Теоретичне значення полягає в розробці методики формування компетентності екологічної грамотності в учнів старших класів, та обґрунтуванні критеріїв відбору обсягу і змісту навчального матеріалу з природничих наук і методики їх навчання на заняттях в старшій школі з приводу компетентності екологічної грамотності. Практичне значення: полягає в розробці методичних рекомендацій для вчителів природничих наук, із систематичним використанням навчального матеріалу щодо компетентності екологічної грамотності. uk
dc.description.abstract EN : Master's qualification work: "Environmental protection activities in institutions of general secondary education" in the course Secondary education (Natural sciences): 92 pp., 12 figures, 4 tables, 50 sources, 6 appendices The object of the study is the educational and educational process of the senior school of general educational institutions. The subject of the study is the content of the educational material, forms, methods and means of forming the competence of environmental literacy among high school students. The purpose of the research is to develop, theoretically substantiate the methodology of using environmental information and its implementation in high schools of general educational institutions. To achieve the goal, the following tasks were set: 1. To identify the state of the problem of using the competence of environmental literacy in the natural science course of the senior school. 2. On the basis of didactic principles, select the content and volume of educational material, justify the sequence and methods of its use at individual stages of education. 3. Compose tasks and questions using information, determine the list of practical skills of applying biological, chemical and physical knowledge in everyday life. 4. To experimentally verify the effect of the teacher's systematic activity using this method on the quality of the students' assimilation of the program material and the formation of their interest in the study of natural sciences at school. Research methods. The research is based on the use of general theoretical methods (analysis, comparison), principles and approaches. Empirical methods and a pedagogical experiment were used to perform the work. When writing the work, a comparative method and a method of analyzing the obtained data are used. The theoretical significance lies in the development of a methodology for the formation of environmental literacy competence in high school students, and the justification of criteria for selecting the volume and content of educational material in natural sciences and the methodology of their teaching in classes in high school regarding the competence of environmental literacy. Practical significance: consists in the development of methodological recommendations for teachers of natural sciences, with the systematic use of educational material on the competence of environmental literacy. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject екологічна грамотність uk
dc.subject природоохоронна діяльність uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject природничі науки uk
dc.subject інформаційно-освітнє середовище uk
dc.subject навчальний матеріал uk
dc.subject методичні рекомендації uk
dc.subject environmental literacy uk
dc.subject environmental protection activity uk
dc.subject educational process uk
dc.subject natural sciences uk
dc.subject informational and educational environment uk
dc.subject educational material uk
dc.subject methodical recommendations uk
dc.title Природоохоронна діяльність у закладах загальної середньої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу