Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кугаєнко, Альона Федорівна
dc.date.accessioned 2024-01-05T10:40:09Z
dc.date.available 2024-01-05T10:40:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17858
dc.description Кугаєнко А. Ф. Педагогічні умови формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 38 джерел. Мета дослідження: теоретичне та практичне обґрунтування умов формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування ігрової компетентності дошкільників. Предмет дослідження: формувальні заходи, що забезпечують педагогічні умови формування ігрової компетентності дошкільників. У кваліфікаційній роботі з’ясовано сутність поняття «ігрова компетентність», «гра», «педагогічні умови»; визначено значення гри для дитини дошкільного віку, класифікацію ігор, особливості ігрової взаємодії дошкільників різних вікових груп; визначено та обґрунтовано умови формування ігрової компетентності дошкільників; визначено рівні та показники сформованості ігрової компетентності дошкільників; розроблено методичні рекомендації щодо формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 54 pages of printed text. The list of references includes 38 sources. The purpose of the study: theoretical and practical substantiation of the conditions for the formation of game competence of preschool children. Object of research: the process of formation of game competence of preschoolers. The subject of the study: formative activities that provide pedagogical conditions for the formation of game competence of preschoolers. The qualification work clarified the essence of the concept of "game competence", "game", "pedagogical conditions"; the meaning of play for a preschool child, the classification of games, the peculiarities of the game interaction of preschoolers of different age groups are defined; the conditions for the formation of game competence of preschoolers are defined and substantiated; the levels and indicators of the formation of game competence of preschoolers are determined; methodical recommendations on the formation of game competence of preschool children have been developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гра uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject виховання uk
dc.subject вихователь uk
dc.subject game uk
dc.subject development uk
dc.subject education uk
dc.subject educator uk
dc.title Педагогічні умови формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу