Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стешенко, Вікторія Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T12:42:51Z | |
dc.date.available | 2024-01-05T12:42:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17888 | |
dc.description | Стешенко В. В. Нетрадиційні прийоми малювання як засіб активізації творчого самовираження старших дошкільників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 59 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 59 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 49 джерел. Мета дослідження: визначення впливу нетрадиційних прийомів малювання на розвиток творчого самовираження дітей дошкільного віку та окреслення методики впровадження цього виду роботи в освітній процес дошкільного закладу освіти Об’єкт дослідження: процес активізації творчого самовираження дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: нетрадиційні прийоми малювання як засіб розвитку творчих здібностей, творчого самовираження дітей дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі з’ясована сутність творчих здібностей та основні шляхи їх розвитку в сучасній системі освіти; окреслено психолого-педагогічні особливості дошкільного віку в контексті активізації творчого самовираження старших дошкільників; вивчено специфічні характеристики та основні класифікації нетрадиційних прийомів малювання, дано коротку характеристику основних нетрадиційних прийомів малювання; здійснено компаративний аналіз програм, інших методичних матеріалів щодо можливості використання нетрадиційних прийомів малювання; визначено методику використання сучасних нетрадиційних прийомів малювання для розвитку творчих здібностей; розроблено методичні рекомендації для батьків дошкільників з використання нетрадиційних технік малювання. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 59 pages of printed text. The list of references includes 49 sources. The purpose of the study: to determine the influence of non-traditional drawing techniques on the development of creative self-expression of preschool children and to outline the methodology of introducing this type of work into the educational process of a preschool educational institution. The object of the study: the process of activating the creative self-expression of older preschool children. The subject of the study: non-traditional methods of drawing as a means of developing creative abilities, creative self-expression of preschool children. The qualification work clarified the essence of creative abilities and the main ways of their development in the modern education system; psychological and pedagogical features of preschool age are outlined in the context of activation of creative self-expression of older preschoolers; specific characteristics and main classifications of non-traditional drawing techniques were studied, a brief description of the main non-traditional drawing techniques was given; a comparative analysis of programs and other methodical materials was carried out regarding the possibility of using non-traditional drawing techniques; the method of using modern non-traditional drawing techniques for the development of creative abilities is determined; methodical recommendations for parents of preschoolers on the use of non-traditional drawing techniques have been developed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | образотворча діяльність | uk |
dc.subject | творчі здібності | uk |
dc.subject | творче самовираження | uk |
dc.subject | re-school education | uk |
dc.subject | art activities | uk |
dc.subject | creative skills | uk |
dc.subject | creative self-expression | uk |
dc.title | Нетрадиційні прийоми малювання як засіб активізації творчого самовираження старших дошкільників | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |