ZNU Institutional Repository

Розробка та використанння контрольних завдань для перевірки знань у ігровій формі

Show simple item record

dc.contributor.author Карпюк, Юлія Василівна
dc.date.accessioned 2024-01-05T13:29:57Z
dc.date.available 2024-01-05T13:29:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17898
dc.description Карпюк Ю. В. Розробка та використання контрольних завдань для перевірки знань у ігровій формі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник О. А. Бойка. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 68 с., 20 рис., 50 джерел. Мета: дослідити особливості розробки та використання контрольних завдань для перевірки знань у ігровій формі в старшій школі. Об’єкт дослідження: контрольні завдання для перевірки знань у ігровій формі в старшій школі. Предмет дослідження: розробка та використання контрольних завдань для перевірки знань у ігровій формі в старшій школі. 1) загальні методи наукового пізнання (діалектичний, логічний та історичний методи, ідеалізація, формалізація, абстрагування, аналіз і синтез, індукція й дедукція, моделювання); 2) методи теоретичного дослідження (вивчення літературних джерел, архівних, нормативно-правових документів тощо); 3) методи емпіричного дослідження (методи накопичення первинної інформації про стан досліджуваного явища (опитування, спостереження, порівняння, вимірювання, експертна оцінка)). Практичне значення одержаних результатів. Результати емпіричного дослідження нададуть змогу педагогам обрати оптимальний метод перевірки знань учнів старшої школи. Самостійно розроблені методичні рекомендації щодо розробки контрольних завдань для перевірки знань учнів старших класів з природничих наук у ігровій формі та система ігрових контрольних завдань з природничих наук для старших класів можуть бути використані вчителями природничих дисциплін у старших класах в своїй педагогічній практиці. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists of an introduction, 2 parts, findings, a list of references (50 items). The research reveals the problem of development and use of test tasks to test knowledge in a game form. The purpose of the research: to investigate the specifics of the development and use of control tasks for testing knowledge in a game form in high school. The research tasks: 1) to determine the features and main methods of control and verification of knowledge in modern high school; 2) сonsider the game as a means of testing knowledge in a modern school; 3.) practically study the pedagogical experience of using game control tasks to test the knowledge of high school students (opinions of teachers and students regarding the use of game tasks); 4) to develop methodological recommendations for high school teachers on the development of control tasks to test the knowledge of high school students in natural sciences in a game form and to provide a system of control tasks for the performance of this task. The object of the study: control tasks for testing knowledge in a game form in high school. The subject of the study: development and use of control tasks for testing knowledge in a game form in high school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гра uk
dc.subject контроль знань uk
dc.subject ігрові вправи uk
dc.subject ігрові завдання uk
dc.subject інноваційна освіта uk
dc.subject перевірка знань uk
dc.subject game uk
dc.subject knowledge control uk
dc.subject game exercises uk
dc.subject game tasks uk
dc.subject innovative education uk
dc.subject knowledge check uk
dc.title Розробка та використанння контрольних завдань для перевірки знань у ігровій формі uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics