Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування ключових компетентностей студентів педагогічних вишів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шутенко, Олександр Олександрович
dc.date.accessioned 2024-01-06T14:21:34Z
dc.date.available 2024-01-06T14:21:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17957
dc.description Шутенко О. О. Формування ключових компетентностей студентів педагогічних вишів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 1 рисунок, 2 додатки. Перелік посилань включає 36 джерел. Мета: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективності педагогічних умов формування інформаційно-комунікаціної компетенції, як ключової для майбутнього педагога. Об'єкт дослідження: навчальний процес підготовки майбутніх педагогів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування інформаційно-комунікаціної компетенції, як ключової компетенції майбутнього педагога. У роботі здійснено науково-теоретичний аналіз сутності компетентнісного підходу; проаналізовано підходи до визначення ключових компетентностей та класифікацію основних видів ключових компетентностей сучасного педагога; виявити місце інформаційно-комунікаційної компетентності педагога серед основних видів ключових компетентностей; досліджено педагогічні умови формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів педагогічних вишів. Практичне значення роботи полягає в експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов формування інформаційно-комунікаціної компетенції. uk
dc.description.abstract EN : The work is laid out on 66 pages of printed text, contains 4 tables, 1 figure, 2 appendices. The list of references includes 36 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of information and communication competence, as a key for the future teacher. Object of research: the educational process of training future teachers. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of information and communication competence, as a key competence of the future teacher. The work carries out a scientific and theoretical analysis of the essence of the competence approach; approaches to defining key competencies and classification of the main types of key competencies of a modern teacher are analyzed; identify the place of the teacher's information and communication competence among the main types of key competences; the pedagogical conditions for the formation of information and communication competence of students of pedagogical universities were investigated. The practical significance of the work lies in the experimental verification of the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of information and communication competence. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject ключова компетентність uk
dc.subject метасистемні теорії uk
dc.subject освітня парадигма uk
dc.subject парадигма uk
dc.subject парадігмальні конструкти uk
dc.subject синергетика uk
dc.subject синергетична освітня методологія uk
dc.subject інформаційно-комунікаційна компетентність uk
dc.subject competency uk
dc.subject key competency uk
dc.subject metasystem theories uk
dc.subject educational paradigm uk
dc.subject paradigm uk
dc.subject paradigm constructs uk
dc.subject synergetics uk
dc.subject synergetic educational methodology uk
dc.subject information and communication competence uk
dc.title Формування ключових компетентностей студентів педагогічних вишів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу