Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яланська, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-01-06T14:29:41Z
dc.date.available 2024-01-06T14:29:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17960
dc.description Яланська Ю. С. Формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 1 рисунок, 2 додатки. Перелік посилань включає 57 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити технологію формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів англійської мови у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: технологія формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки. У роботі провести теоретичний аналіз формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки; на основі аналізу вітчизняних та зарубіжних концепцій, теорій, підходів обґрунтувати структуру критичного мислення майбутнього вчителя англійської мови; визначити показники та рівні сформованості критичного мислення студентів закладів вищої освіти; експериментально дослідити стан сформованості критичного мислення майбутніх вчителів англійської мови; розробити технологію формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови. Практичне значення дослідження полягає у тому, що розроблено технологію формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови, яка містить три етапи: підготовчий, що передбачає, найперше, з’ясування проблем, на вирішення яких буде спрямована технологія; основний – формування складових критичного мислення; оцінювально-результативний етап передбачає оцінку результативності технології формування критичного мислення майбутніх учителів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 87 pages of printed text, contains 2 tables, 1 figure, 2 appendices. The list of references includes 57 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop a technology for the formation of critical thinking of future teachers of the English language in the process of undergraduate training. Object of research: professional training of future teachers of English in higher education institutions. The subject of research: the technology of formation of critical thinking of future teachers of the English language in the process of bachelor's training. In the work, conduct a theoretical analysis of the formation of critical thinking of future teachers of the English language in the process of bachelor's training; on the basis of the analysis of domestic and foreign concepts, theories, approaches to justify the structure of critical thinking of the future English language teacher; to determine indicators and levels of formation of critical thinking of students of higher education institutions; to experimentally investigate the state of formation of critical thinking of future teachers of the English language; to develop a technology for the formation of critical thinking of future teachers of the English language. The practical significance of the research lies in the fact that a technology for the formation of critical thinking of future English language teachers has been developed, which includes three stages: preparatory, which involves, first of all, clarifying the problems that the technology will be aimed at solving; the main one is the formation of components of critical thinking; the evaluation-resultative stage involves the assessment of the effectiveness of the technology for the formation of critical thinking of future teachers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мислення uk
dc.subject критичне мислення вчителя uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject професійна рефлексія uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject вольові якості особистості uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject інноваційна технологія uk
dc.subject thinking uk
dc.subject teacher's critical thinking uk
dc.subject competence uk
dc.subject professional reflection uk
dc.subject motivation uk
dc.subject willing qualities of personality uk
dc.subject pedagogical technology uk
dc.subject innovative technology uk
dc.title Формування критичного мислення майбутніх учителів англійської мови у процесі бакалаврської підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу