ZNU Institutional Repository

Формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Даневська, Валерія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-01-06T19:58:28Z
dc.date.available 2024-01-06T19:58:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17985
dc.description Даневська В. В. Формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 2 рисунка, 1 додаток. Перелік посилань включає 45 джерел. Мета дослідження: розробити методику формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вчителів початкових класів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. У роботі розкрито сутність інклюзивного навчання, його мету, принципи, історію; теоретично проаналізовано стан введення інклюзивної освіти в Україні, виявлено труднощі цього процесу; розглянуто особливості підготовки майбутніх вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти; розроблено цикл занять, які будуть мати теоретичну та практичну спрямованість, та будуть сприяти підвищенню рівня готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи в інклюзивних умовах. Практичне значення дослідження полягає в обґрунтуванні й дослідженні педагогічних умов, за яких процес формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти може бути найбільш ефективним. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 78 pages of printed text, contains 2 figures, 1 appendix. The list of references includes 45 sources. The purpose of the research: to develop a method of forming the readiness of the future primary school teacher to work in the conditions of inclusive education. Object of research: professional training of future primary school teachers. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of the readiness of the future primary school teacher to work in the conditions of inclusive education. The work reveals the essence of inclusive education, its purpose, principles, history; the state of introduction of inclusive education in Ukraine is theoretically analyzed, the difficulties of this process are revealed; the peculiarities of training future primary school teachers to work in the conditions of inclusive education are considered; the pedagogical conditions for the formation of the readiness of the future primary school teacher to work in the conditions of inclusive education are defined and theoretically substantiated; a cycle of classes has been developed, which will have a theoretical and practical orientation, and will contribute to increasing the level of readiness of future primary school teachers to work in inclusive conditions. The practical significance of the study lies in the substantiation and investigation of the pedagogical conditions under which the process of forming the readiness of the future primary school teacher to work in the conditions of inclusive education can be the most effective. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject інклюзивне навчання uk
dc.subject інклюзивна культура uk
dc.subject педагогічний супровід uk
dc.subject інклюзивна компетентність uk
dc.subject корекція uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject inclusive education uk
dc.subject inclusive learning uk
dc.subject inclusive culture uk
dc.subject pedagogical support uk
dc.subject inclusive competence uk
dc.subject correction uk
dc.title Формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics