Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування інформаційно-цифрових компетентностей майбутніх вчителів інформатики в умовах дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, Даша Василівна
dc.date.accessioned 2024-01-06T20:10:58Z
dc.date.available 2024-01-06T20:10:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17989
dc.description Москаленко Д. В. Формування інформаційно-цифрових компетентностей майбутніх вчителів інформатики в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 67 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 67 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 51 джерело. Мета дослідження: вивчити та проаналізувати теоретичні основи інформаційно-цифрової компетентності майбутніх вчителів інформатики та визначити рівень її сформованості в умовах дистанційного навчання. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вчителів інформатики. Предмет дослідження: особливості процесу формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх вчителів інформатики в умовах дистанційного навчання. У роботі визначено основні поняття проблеми формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх вчителів; охарактеризовано дистанційне навчання як умову формування інформаційно-цифрової компетентності; проаналізовано досвід використання інноваційних технологій при підготовці майбутніх вчителів інформатики; визначено рівень сформованості інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів інформатики; розроблено методичні поради у формуванні інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх учителям інформатики. Практичне значення полягає у можливості використання і застосування матеріалу кваліфікаційної роботи, висновків при викладанні навчальної дисципліни «інформатика» та при написанні науково-творчих робіт студентів даної спеціальності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 67 pages of printed text, contains 3 tables, 1 figure. The list of references includes 51 sources. The purpose of the research: to study and analyze the theoretical foundations of the information and digital competence of future computer science teachers and to determine the level of its formation in the conditions of distance learning. Research object: professional training of future computer science teachers. The subject of the study: peculiarities of the process of formation of information and digital competence of future computer science teachers in the conditions of distance learning. The work defines the main concepts of the problem of forming the information and digital competence of future teachers; distance learning is characterized as a condition for the formation of information and digital competence; the experience of using innovative technologies in the training of future informatics teachers was analyzed; the level of formation of information and digital competence of future computer science teachers is determined; developed methodical advice in the formation of information and digital competence in future informatics teachers. The practical significance lies in the possibility of using and applying the material of the qualification work, conclusions when teaching the educational discipline "informatics" and when writing scientific and creative works of students of this specialty. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject цифрова компетентність uk
dc.subject інформаційно-цифрова компетентність uk
dc.subject competence uk
dc.subject digital competence uk
dc.subject information and digital competence uk
dc.title Формування інформаційно-цифрових компетентностей майбутніх вчителів інформатики в умовах дистанційного навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу