ZNU Institutional Repository

Формування пізнавальної активності студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-01-06T20:12:43Z
dc.date.available 2024-01-06T20:12:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17990
dc.description Олійник І. М. Формування пізнавальної активності студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 71 сторінці друкованого тексту, містить 6 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 41 джерело. Мета дослідження: визначити основні сучасні методи формування пізнавальної активності студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти. Об’єкт дослідження: пізнавальна активність студентів як складова їх професійної підготовки. Предмет дослідження: процес формування пізнавальної активності студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти. У роботі проаналізовано стан проблеми формування пізнавальної активності в сучасній педагогічній науці; визначено структуру пізнавальної активності студентів; розглянуто особливості розвитку пізнавальної активності у студентському віці; експериментально досліджено сучасні методи формування пізнавальної активності студентів. Практичне значення дослідження полягає в тому, що пропоновані матеріали дослідження можуть бути використані в процесі професійної діяльності викладачів закладів вищої освіти та в процесі професійної підготовки студентів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 71 pages of printed text, contains 6 tables, 2 figures. The list of references includes 41 sources. The purpose of the study: to determine the main modern methods of forming the cognitive activity of students in the process of learning in a higher education institution. The object of the research: cognitive activity of students as a component of their professional training. The subject of the study: the process of forming the cognitive activity of students in the process of studying at a higher education institution. The paper analyzes the state of the problem of formation of cognitive activity in modern pedagogical science; the structure of students' cognitive activity is determined; the peculiarities of the development of cognitive activity at the student age are considered; modern methods of forming students' cognitive activity were experimentally investigated. The practical significance of the research is that the proposed research materials can be used in the professional activity of teachers of higher education institutions and in the process of professional training of students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject активність uk
dc.subject пізнавальна активність uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject толерантність uk
dc.subject творче мислення uk
dc.subject креативність uk
dc.subject уява uk
dc.subject увага uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject activity uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject educational process uk
dc.subject tolerance uk
dc.subject creative thinking uk
dc.subject creativity uk
dc.subject imagination uk
dc.subject attention uk
dc.subject pedagogical technologies uk
dc.title Формування пізнавальної активності студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics