ZNU Institutional Repository

Методичні інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мовно-літературної освітньої галузі

Show simple item record

dc.contributor.author Кушнерик, Анастасія Романівна
dc.date.accessioned 2024-01-06T20:26:10Z
dc.date.available 2024-01-06T20:26:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17994
dc.description Кушнерик А. Р. Методичні інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мовно-літературної освітньої галузі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мовно-літературної освітньої галузі. Об’єкт дослідження – процес впровадження формувального оцінювання в початковій школі. Предмет дослідження – формувальні заходи, спрямовані на забезпечення педагогічних умов формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мовно-літературної освітньої галузі. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади формувального оцінювання як інноваційного підходу до контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів; розкрито наукові витоки ключових понять дослідження; проаналізовано теоретичні та практичні аспекти формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів; розкрито наукові підходи та принципи щодо формувального оцінювання молодших школярів у процесі вивчення передметів мовно-літературної освітньої галузі; охарактеризувано науково-методичне забезпечення процесу формувального оцінювання; проаналізувано особливості використання технік та засобів формувального оцінювання з мовно-літературної освітньої галузі; обґрунтувано та експериментально перевірено педагогічні умови впровадження формувального оцінювання з мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 64 sources. The purpose of the research is theoretical substantiation and experimental verification of the effectiveness of pedagogical conditions of formative assessment of educational achievements of junior high school students in the linguistic and literary field of education. The object of the research is the process of implementing formative assessment in primary school. The subject of the research is formative measures aimed at providing pedagogical conditions for formative assessment of educational achievements of junior high school students in the linguistic and literary field of education. The qualification work highlights the theoretical foundations of formative assessment as an innovative approach to control and assessment of educational achievements of junior high school students; the scientific origins of the key research concepts are revealed; theoretical and practical aspects of formative assessment of educational achievements of junior high school students are analyzed; scientific approaches and principles regarding the formative assessment of junior high school students in the process of studying the subjects of the linguistic and literary field of education are disclosed; the scientific and methodological support of the formative assessment process is characterized; the peculiarities of the use of techniques and means of formative assessment in the linguistic and literary field of education are analyzed; the pedagogical conditions for the implementation of formative assessment in the linguistic and literary field of education in primary school were substantiated and experimentally verified. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject засоби uk
dc.subject мова uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject means uk
dc.subject language uk
dc.subject younger schoolchildren uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Методичні інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мовно-літературної освітньої галузі uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics