UA : Робота викладена на 108 сторінках, містить 4 таблиці та 16 рисунків. Перелік посилань нараховує 51 джерело.
Об’єкт дослідження: процес навчання природничим наукам у старшій школі
Предмет дослідження: застосування методу проєктів у навчанні біології, хімії та фізики в старшій школі.
Метою кваліфікаційної роботи є: розробка теоретичних і методичних засад застосування методу проєктів в навчанні природничим наукам у старшій школі.
Методи досліджень: теоретичні (аналіз та систематизація наукової та методичної літератури), емпіричні (опитування, спостереження, педагогічний експеримент, статистичні методи обробки результатів експерименту).
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність застосування методу проєктів у процесі навчання хімії, біології та фізики в старших класах середньої школи.
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробленні та впровадженні методу проєктів у процес навчання природничих наук в середній школі.
EN : The work is laid out on 108 pages, contains 4 tables and 16 figures. The list of references includes 51 sources.
The object of the study: the process of teaching natural sciences in high school
The subject of the study: the application of the project method in the teaching of biology, chemistry and physics in high school.
The purpose of the qualification work is: development of the theoretical and methodological principles of the application of the project method in teaching natural sciences in high school.
Research methods: theoretical (analysis and systematization of scientific and methodical literature), empirical (survey, observation, pedagogical experiment, statistical methods of processing experimental results).
The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that the effectiveness of the application of the project method in the process of teaching chemistry, biology and physics in senior high school classes has been theoretically substantiated and experimentally verified.
The practical significance of the obtained research results lies in the development and implementation of the project method in the process of teaching natural.